ביטוח נסיעות לקפריסין

כולם יודעים שטיסה לקפריסין היא ממש קפיצה קטנה לחו"ל - היעד האהוב והקרוב ללבם של תיירים ישראלים רבים מרוחק בסך הכל כחצי שעת טיסה מפה, ומציע חופים מדהימים, תרבות עשירה ואטרקציות. אז נכון שאמנם מדובר ביעד קרוב במיוחד, שמאפשר לצאת לחופשה בחו"ל עם תחושה של "קרוב לבית" - אבל זה לא אומר שאפשר לשכוח מאחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות לפני כל נסיעה לחו"ל, ואנחנו מתכוונים לביטוח נסיעות כמובן. גם בקפריסין השכנה - ביטוח הנסיעות דואג שיהיה לכם כיסוי פיננסי במקרים של מצבים בלתי צפויים. אז כדי לעודד אתכם גם לחקור קצת יותר את האזורים הפחות מוכרים של האי השכן לנו וגם לדאוג לעצמכם לביטוח משתלם ונכון עבורכם לנסיעה לקפריסין - הכנו לכם את המדריך הבא, שגם יספק לכם יעדים חדשים ופחות מוכרים לטיול הבא שלכם באי הקפריסאי וגם יסביר לכם את חשיבותה של השוואת מחירי ביטוח לחו"ל לפני כל טיסה לקפריסין.

קפריסין האחרת: 3 יעדים מיוחדים במינם שכנראה עוד לא הכרתם באי הקפריסאי

את לרנקה, פאפוס, איה נאפה, לימסול ועוד כנראה שכל מי שביקר אי פעם בקפריסין, או אפילו רק שמע אופציות הנופש באי השכן, מכיר. אך מלבד אותן ערים ועיירות נופש קפריסאיות מסורתיות ומקסימות, מסתתרים להם בקפריסין עוד לא מעט פנינות חן, שלא לכל הישראלים שהגיעו לחופשה באי יצא לגלות עדיין. אז אספנו לכם 3 יעדים כאלו שמומלץ לכם במיוחד להכיר לקראת טיול קרוב בקפריסין, כי הם פנינות חן שפשוט חבל לפספס: 
  • הרי הטרודוס - במרחק נסיעה קצרה מהחופים הפופולריים של קפריסין, תמצאו את הרי הטרודוס המרהיבים. אזור זה מציע נופים עוצרי נשימה וטיולים רגליים לכל הרמות. במיוחד בחודשי הקיץ, זהו מקום מושלם לבריחה מהחום של החופים ולהתקרר באוויר הצח של ההרים.
  • הכפר לפקרה - כפר עתיק ומקסים שבו תוכלו לגלות את האומנות המסורתית של רקמה ותכשיטים. ביקור בכפר לפקרה הוא כמו מסע בזמן, ומספק חוויה אותנטית ומיוחדת. הכפר ידוע גם בזכות האירוח החם של התושבים המקומיים והאוכל הטעים.
  • שמורת הטבע אקאמאס - שמורת הטבע אקאמאס מציעה נופים פראיים וחופים בתוליים שבהם תוכלו ליהנות משקט ושלווה הרחק מהמוני התיירים. זהו מקום מושלם לחובבי הטבע וההרפתקאות, עם שבילי הליכה, נקודות תצפית ונופים מרהיבים של הים התיכון.

למה חשוב ביטוח נסיעות לקפריסין?

למרות שקפריסין היא מדינה מפותחת עם מערכת בריאות טובה, ולמרות שהיא קרובה מאוד לישראל - עדיין הטיפול הרפואי בה עלול להיות יקר עבור תיירים, וגם פינוי חזרה לישראל במידת הצורך לא אמור להיות עניין זול במיוחד. לכן ביטוח נסיעות לקפריסין הוא תמיד עניין משמעותי, כי הוא יספק לכם את הכיסוי ההכרחית לכל הוצאה רפואית נדרשת בקפריסין מביקור אצל רופא, קניית תרופות ואשפוז, תרופות ועד הטסה חזרה לישראל. כיסוי זה חשוב במיוחד כדי להבטיח שתוכלו לקבל את הטיפול הרפואי הדרוש ללא דאגות כספיות. בנוסף הכיסוי הביטוחי חשוב ומשמעותי במיוחד אם אתם סובלים ממצב רפואי קיים, שהביטוח מכסה במקרה של החמרתו במהלך החופשה בקפריסין.

בנוסף, ידוע גם שקפריסין היא יעד מצוין לפעילויות ספורט מים כמו צלילה, גלישה ושיט – אז אם אתם מתכננים לבלות בפעילויות כאלו בזמן החופשה הקפריסאית שלכם, כיסוי ביטוחי זה המפתח לחופשה בראש שקט. עוד דבר שיש לקחת בחשבון היא הכבודה שאתם לוקחים אתכם לחופשה - שעלולה להיאבד או להינזק בדרך, גם אם במהלך הטיסה הקצרה אל האי וגם אם במהלך השהות שלכם. גם על כך הביטוח נותן את המענה הראוי כשהוא מספק לכם פיצוי עבור פריטים יקרי ערך כמו מצלמות, טלפונים ניידים ומחשבים ניידים. הכיסוי הזה מבטיח שתוכלו להמשיך בטיול ללא דאגות מיותרות.

איך לבחור את ביטוח הנסיעות המתאים לקפריסין?

אחרי שהבנתם למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות גם כשיוצאים לחופשה קצרה (או ארוכה) בקפריסין הקרובה, הגיע הזמן לבחור ולהזמין אותו. השלב הראשון, שמומלץ בכל רכישת ביטוח, הוא לבצע השוואת מחירי ביטוח לחו"ל, שתאפשר לכם לבדוק את הכיסויים המוצעים, את התנאים וההגבלות ואת המחירים. הדרך הכי טובה לעשות את זה היא להיכנס למנוע ההשוואות של Bestie, אתר השוואות הביטוח המוביל בישראל. כאן תוכלו לוודא שהפוליסה שלכם כוללת את כל הכיסויים שאתם צריכים, ולא להסתמך רק על המחיר הזול ביותר שאתם מוצאים באינטרנט.

אז כנסו למנוע של Bestie, הזינו שם את קפריסין כיעד הטיסה שלכם ואת תאריכי הנסיעה והפרטים האישיים שלכם - ותוך כמה רגעים וקליקים תקבלו הצעות לביטוח נסיעות ממיטב חברות הביטוח המובילות בארץ. השוו בין הפוליסות השונות, על מחירהן ותנאיהן השונים, ושימו כאמור לב שאלו שהכי מוצאות חן בעיניכם - מתאימות גם לפעילויות המתוכננות שלכם בקפריסין. אם אתם מתכננים למשל השתתף בפעילויות ספורט ימי או לצאת לטיולי ג'יפים או רכיבת טרקטורונים ואופנועים, ודאו שהפוליסות הפוטנציאליות שעליהן שמתם עין כוללות כיסוי מתאים לאותן פעילויות. רק בסיום, לאחר שעשיתם את ההשוואה הנדרשת הזו - הגיעו להחלטה מושכלת ורכשו את הביטוח שנראה לכם הכי משתלם ונכון עבורכם.  

בשורה התחתונה,  מנוע ההשוואות של Bestie הוא כלי מצוין עבור השוואת מחירי ביטוח לחו"ל, המאפשר לכם למצוא את הפוליסה המתאימה ביותר לצרכים שלכם במחיר המשתלם ביותר. באמצעות בסטי תוכלו לחסוך זמן ומאמץ, ולהבטיח שאתם מקבלים את הביטוח הטוב ביותר לקראת החופשה שלכם לקפריסין.