פוליסת ביטוח רכב

אם אתם נהגים ותיקים שמחזיקים ברכב כבר שנים, אתם בטח כבר מכירים את זה. מועד התפוגה של ביטוח הרכב מתקרב ואין לכם כח או זמן להתעסק עם זה, אז כמו כל השנים הקודמות אתם פשט עושים חידוש ביטוח רכב לביטוח הקיים בחברה בה ביטחתם בשנה החולפת ובזאת שלפניה, אתם עושים זאת בעצמכם או דרך סוכן הביטוח שגם אותו אתם מכירים כבר שנים. זה נוח לכם וחוסך לכם זמן ולא דורש מכם יותר מידי, וזה מסתכם בכך שאתם משלמים כמה אלפי שקלים בשנה מבלי באמת לדעת על מה חתמתם, אילו מקרים כלולים בפוליסת ביטוח רכב שלכם ואיך ניתן היה, אולי, להוזיל אותה. אז תשמחו לדעת שכיום יש דרך אחרת, קלה ומהירה, לעשות חידוש ביטוח רכב, ובדרך זו יש סיכוי טוב שתוכלו להוזיל את מחיר הביטוח שלכם ואולי אפילו לעשות ביטוח שיתאים יותר למידותיכם ולצרכים שלכם.

פוליסת ביטוח רכב: השוואת ביטוחי רכב

עם הטכנולוגיה של היום לא צריך לצאת מהבית בשביל לעשות ביטוח רכב ואפילו לא להתקשר למספר חברות ביטוח ולבזבז זמן על שיחות טלפון מתישות רק כדי לעשות סקר שוק ולדעת איזו חברה מציעה את הביטוח הזול ביותר והמתאים לכם ביותר. באתר בסטי להשוואת ביטוחים תוכלו לעשות סקר שוק ולרכוש ביטוח בנוחות שלכם, מהסלולרי או מהמחשב, בכל שעות היום ומכל מקום, בלי שתהיו תלויים בשעות הפעילות של חברה כזאת או אחרת ובלי אנשי מכירות ונציגים שיפעילו עליכם לחץ ושכנועים לרכוש את הביטוח שלהם. מחשבון הביטוח של בסטי מאפשר לכם להשוות ביטוחי רכב בין מגוון החברות והסוכנויות הקיימות בשוק ותוך זמן קצר לקבל אל מול עיניכם תמונה מלאה של האפשרויות העומדות בפניכם, עם הצעות המחיר הזולות ביותר והפופולריות ביותר שמתאימות לסוג הביטוח שחיפשתם ולנתונים שהזנתם לגביכם ולגבי הרכב שלכם. 

השוואת פוליסות ביטוח רכב עם בסטי

המערכת החכמה מאפשרת לעשות השוואת ביטוח חובה + ביטוח מקיף והשוואת ביטוח חובה + ביטוח צד ג'. תצטרכו להזין בה מספר פרטים כמו מין הנהג, כמה נהגים צפויים לנהוג ברכב, האם יש לכם עבר של תביעות רכב בשנים האחרונות, האם הרכב משועבד ועוד, ולאחר שסיפקתם לה את המידע הבסיסי הזה, אוספת מערכת האתר את המידע הרלוונטי מחברות וסוכנויות הביטוח השונות ומציגה לכם תוצאות ניטרליות ואובייקטיביות של הביטוחים המתאימים לכם. ניתן לראות מה כוללת כל הצעת מחיר ולקבל מידע מפורט על הרכבו של מחיר הביטוח ועל תוספות אפשריות. תוכלו להעמיק בקלות בפוליסת ביטוח רכב שמציעה לכם כל חברה ואף להציג את הביטוחים השונים זה לצד זה בטבלה, ולהשוות בצורה נוחה וברורה בין ההצעות השונות. כך למשל תוכלו לראות מה סכום ההשתתפות העצמית שנקבע בכל אחד מהביטוחים שמופיעים לפניכם, אילו שירותי דרך כלולים בביטוח וכמה יעלה לכם להוסיף שירותים נוספים כמו חילוץ מחניון תת קרקעי, מה סכום גבול האחריות בביטוח צד ג', האם יש אפשרות להוספת נהג מזדמן למספר ימים ובאיזה מחיר, איזה נזקים מכסה הביטוח וכמה יעלה לכם להוסיף נזקי רעידת אדמה או הפגנות ועוד מגוון פרטים שחשוב לדעת לפני שמחליטים איזה ביטוח לבחור, כך שתדעו שההצעה שבחרתם היא המשתלמת ביותר עבורכם ומכילה את כל מה שחשוב לכם שיהיה בפוליסה. 

פוליסת ביטוח רכב נועדה להגן על הנהג מפני מגוון מקרים של נזקים אפשריים שעלולים להיגרם לו, לרכבו, לנוסעים ברכבו, להולכי רגל, לצד שלישי או לרכוש, בין אם אלה נזקי גוף, נזקי רכוש או גניבה של הרכב. באפשרותו של כל מבוטח להגיש בקשה לביטול פוליסת ביטוח רכב מסיבותיו שלו, כשלרוב זה יקרה במצבים של מכירת הרכב או כשהמבוטח לא שבע רצון מחברת הביטוח בה הוא מבוטח, משירות הלקוחות של החברה או ממחיר הביטוח. לרוב, ביטול פוליסת הביטוח יכול להיעשות באינטרנט ונדרשים טפסים ומסמכים על מנת להשלים את הליך הביטול. בחלק מהמקרים, ייתכן שביטול פוליסת ביטוח רכב ידרוש מכם לשלם קנס כספי כלשהו על סיום הפוליסה טרם הזמן שנקבע מראש, כשתנאי ביטול אלה משתנים מחברת ביטוח אחת לאחרת.

ביטול הביטוח כשמוכרים את הרכב

אם אתם מוכרים את הרכב ועדיין לא מצאתם חדש, לעיתים שווה להקפיא את פוליסת הביטוח ולא בהכרח לבטל אותה, כשלרוב ניתן לעשות הקפאה של חודש עד חצי שנה. במקרה של הקפאה, לעיתים יישמרו לכם הזכויות וההנחות שקיבלתם מחברת הביטוח ולא תצטרכו לעשות את כל הליך רכישת הביטוח מהתחלה. חשוב להימנע ממצב בו הרכב עדיין אצלכם והוא עומד ללא ביטוח. לכן, גם אם מצאתם כבר קונה לרכב ובינתיים הרכב ממתין אצלכם בחניה עד שתעשו את ההעברה הרשמית לקונה, על כל הביורוקרטיה שבאה עימה, אל תתפתו לבטל את הפוליסה, אפילו שאתם לא מתכוונים לנהוג ברכב. שווה להשאיר את הביטוח לכמה ימים נוספים עד ההעברה הרשמית ולא למצוא את עצמכם במצב בו הרכב נגנב או נגרמו לו נזקים על ידי רכב אחר, גם אם בסה"כ השארתם את רכבכם בחניה. אתם עלולים לשלם ביוקר על מקרה כזה ולהפסיד הרבה כסף.
ישנה אפשרות גם לבטל את הביטוח כאשר ישנם תקלות ברכב אשר אתם לא מעוניינים לתקן ולא להשתמש באוטו יותר. זכרו שאם כן תרצו לנסוע באוטו, תהיו חייבים לבטח.

ביטול פוליסת ביטוח רכב על ידי החברה

בנוסף לביטול הביטוח מצידו של המבוטח, יכול להיות גם מצב פחות נעים של ביטול פוליסת ביטוח רכב מצידה של החברה. ביטול כזה עלול לקרות במקרה שבעל הרכב עשה שינויים ושיפורים פנימיים או חיצוניים ברכבו, מהסוג שעלול לגרום לירידה בבטיחות הרכב והנהיגה, מבלי לעדכן את החברה. אם אתם מעוניינים לעשות שינויים ותוספות ברכב שלכם, מומלץ תחילה להתייעץ עם חברת הביטוח ולהבין את ההשלכות הכלכליות שעשויות להיות לצעד זה והאם זה עלול לייקר לכם את ביטוח הרכב הקיים או אף לבטל אותו. כך למשל, יש לעדכן את חברת הביטוח על שינויים כמו החלפת הצמיגים לסוג או גודל שונה של צמיגים, החלפה לשמשות כהות, תוספות לשיפור ביצועי המנוע ועוד. במקרה בו לא יעדכן המבוטח את חברת הביטוח על שינויים משמעותיים כמו אלה, במקרה של תאונה הוא עלול לגלות שפוליסת הביטוח שלו מבוטלת ולא מכסה את הנזקים שנגרמו בתאונה, כיוון שהוא היה צריך לעדכן את הפוליסה בהתאם לשינויים שביצע, בין אם זה היה מייקר את מחיר הביטוח ובין אם מוזיל אותו (כמו למשל במקרה של הוספת אמצעי מיגון ובטיחות).

איך לבחור ביטוח רכב חדש?

אם בחרתם לבטל את ביטוח הרכב כיוון שאתם לא מרוצים מחברת הביטוח הנוכחית שלכם ואתם מעוניינים לעשות ביטוח משתלם יותר בחברה אחרת, באתר בסטי תוכלו לעשות השוואת ביטוח מקיף און ליין והשוואת ביטוח צד ג', כשהמחירים המוצגים כוללים גם את ביטוח החובה. המערכת החכמה של האתר תציג לכם בצורה מהירה ופשוטה תוצאות אובייקטיביות עם הצעות מחירי ביטוח של מגוון החברות והסוכנויות בשוק, בהתאם לפרטים שהזנתם לגביכם ולגבי הרכב שלכם. השוואת ביטוח מקיף און ליין תאפשר לכם לעשות סקר שוק מקיף מבלי לצאת מהבית ולרכוש את הביטוח שאתם רוצים בקלות מירבית מהמחשב או מהפלאפון, לאחר שראיתם את כלל האופציות שעשויות להתאים לכם. 

פוליסת ביטוח רכב - סיכום

עכשיו כשהבנתם כמה זה פשוט ונוח להשוות ביטוחי רכב ולרכוש פוליסת ביטוח רכב בדרך הכי נכונה וזולה עבורכם, אולי השנה, במקום לעשות חידוש ביטוח רכב אוטומטי מבלי להשקיע רגע של מחשבה בצעד חשוב ויקר זה, תוכלו להשקיע מספר דקות ולבחור את הביטוח שהכי מתאים לכם, לצרכים שלכם ולרכב שלכם, תדעו על מה אתם חותמים ואולי אפילו תוזילו את עלויות הביטוח מהשנים הקודמות.