סימולטור ביטוח רכב

קניתם רכב חדש ועליכם לבטח אותו או שיש לכם רכב ואתם צריכים לחדש לו את הביטוח? עבור נהגים רבים, בחירת הביטוח נשמעת מסובכת, ארוכה, מסורבלת ולא מובנת, אך יש דרך נוחה ומהירה לבדיקת ביטוח רכב, וכיום ניתן לעשות זאת דרך סימולטור ביטוח רכב באינטרנט ותוך זמן קצר לדעת בדיוק אילו אפשרויות ביטוח עומדות לפניכם, וכל זה מבלי שתצטרכו לקבוע פגישה עם סוכן ביטוח, להתאים את עצמכם לשעות הפעילות של חברת הביטוח או להתקשר לחברות ביטוח רבות אחת אחרי השניה על מנת לעשות סקר שוק מקיף על סוגי הביטוחים והמחירים שיש לשוק הביטוח להציע לכם.

אם גם עליכם לחדש את ביטוח הרכב או לעשות ביטוח לראשונה בחייכם, תשמחו לגלות שעם הטכנולוגיה המפותחת שקיימת כיום, ניתן לעשות את הליך בחירת הביטוח לרכב בקלות ובמהירות באינטרנט באתר להשוואת מחירי ביטוח רכב, עם סימולטור ביטוח רכב מתקדם שיאפשר לכם לקבל הצעת ביטוח רכב אונליין בנוחות, בכל זמן ומכל מקום, מהטלפון הסלולרי שלכם או מהמחשב הביתי.

סימולטור ביטוחי רכב באינטרנט – איך זה עובד?

באתר בסטי להשוואת ביטוח תוכלו למצוא סימולטור ביטוח רכב, ובעזרתו תדעו כמה עליכם לשלם עבור ביטוחים שונים בחברות וסוכנויות שונות. כדי לקבל את התוצאות הרלוונטיות עבורכם, תתבקשו להזין פעם אחת בלבד מספר פרטים הנוגעים לכם ולרכב שלכם, כמו סוג הרכב והדגם שלו, שנת הייצור של הרכב, מין הנהג, גיל הנהג, ותק רישיון הנהיגה, כמה נהגים צפויים לנהוג ברכב, האם יש נהגים חדשים או צעירים שינהגו ברכב, האם יש תביעות ביטוח רכב מהשנים האחרונות, האם הרכב משועבד ופרטים נוספים. 

לאחר שהקלדתם את פרטיכם, תאסוף המערכת החכמה של בסטי את המידע לגבי שלל הביטוחים הקיימים בחברות הביטוח השונות, ובהתאם לנתונים שלכם תוצג לכם תמונה מלאה של מגוון הצעות מחיר המתאימות לחיפוש שלכם, לפרטים שלכם ולרצונות שלכם. ההצעות המוצגות כוללות את הצעות הביטוח הזולות ביותר והפופולריות ביותר, כשלגבי כל הצעת מחיר ניתן לראות מגוון פרטים על הביטוח, דרך איזו חברה וסוכנות הוא, מה סכום ההשתתפות העצמית, מה גובה גבול האחריות במקרה של נזק לצד ג', מה ההרכב של מחיר הביטוח, אילו שירותים כלולים בביטוח ואילו הרחבות ניתן לעשות בתוספת תשלום, כמו הוספת נזקי רעידות אדמה, שביתות ומהומות, ביטול השתתפות עצמית, הוספת נהג מזדמן למספר ימים, שירותי VIP, כיסוי שמשות מקוריות וכיסוי לפנסים ומראות צד, קבלת הוצאות הגנה משפטית ועוד.

מהם יתרונות הסימולטור?

סימולטור ביטוח הרכב של בסטי הופך את תהליך בדיקת מחיר ביטוח רכב לפשוט, קל ומהיר. כיוון שאתר בסטי הוא אינו חברת ביטוח או סוכנות ביטוח, תוכלו לסמוך על כך שהתוצאות המוצגות לכם הינן אובייקטיביות, ענייניות, ניטרליות, נטולות אינטרסים ואינן נותנות העדפה לחברת ביטוח אחת על פני חברה אחרת, כך שאתם מקבלים תמונה מלאה ועדכנית של תוצאות האמת המתאימות לכם. באמצעות המחשבון הפשוט של האתר, תוכלו לעשות השוואה בין ביטוח חובה וביטוח צד ג' ובין ביטוח חובה וביטוח מקיף, לשנות ולעדכן את נתוני החיפוש בזמן אמת ולקבל מושג על טווח המחירים הקיים בשוק, בהתאם לרכב שתרצו לבטח. 

סימולטור ביטוח רכב אונליין

בדיקת ביטוח רכב אונליין היא הדרך הכי נוחה כיום למצוא את הביטוח הנכון לכם, ותוכלו לעשות זאת מכל מקום ובכל זמן, מהטלפון הסלולרי או מהמחשב. בניגוד להשוואה שתוכלו לעשות בעצמכם בכל חברה בנפרד, כאן לא תצטרכו למלא שוב ושוב את הפרטים שלכם ולעמוד מול נציגי מכירות וסוכנים שינסו למכור לכם את הביטוח שלהם, כך שסימולטור ביטוח הרכב של בסטי יחסוך לכם זמן, עצבים, תסכול וטרטור ויאפשר לכם תוך פחות מחצי שעה להכיר את הביטוחים המתאימים לכם, להשוות ביניהם ואף לרכוש את הביטוח האחד שבו תבחרו. שימו לב, שלא תמיד ההצעה הזולה ביותר היא המשתלמת ביותר עבורכם. הקפידו לקרוא את המידע המורחב על הביטוח לפני שאתם מחליטים לבחור בו.

למה כדאי להשתמש בסימולטור ביטוח רכב?

סימולטור ביטוח רכב עושה בשבילכם את כל העבודה המסורבלת, עושה במקומכם סקר שוק מקיף בין ביטוחי הרכב השונים הקיימים בעולם הביטוח, חוסך לכם זמן יקר של פגישות או שיחות טלפון עם אנשי מכירות וסוכני ביטוח ומציג לכם במהירות ובפשטות רק את הביטוחים שרלוונטיים לכם, בהתאם לנתונים שהזנתם במערכת החכמה של האתר, וכל זה מבלי שתהיו תלויים בשעות הפעילות של חברת הביטוח או הסוכנות.

כיוון שאתר בסטי אינו משמש כחברת ביטוח או כסוכנות ביטוח, תוכלו להיות בטוחים שהנתונים שמוצגים לכם הם אובייקטיבים ונטולי אינטרסים חבויים, ללא העדפה של חברת ביטוח אחת על פני אחרת. כל הצעת ביטוח רכב אונליין שתוצג לפניכם תהיה עניינית, עדכנית ובשקיפות מלאה ותוכלו לקבל את ההחלטות לגבי הביטוח בקצב שלכם וללא לחץ של זמן. בנוסף, ניתן לעשות שינויים בנתוני החיפוש בזמן אמת, לסנן את התוצאות, לשנות את סכום ההשתתפות העצמית, לבדוק האם מגיעה לכם הנחה ועוד. זוהי הדרך הנוחה ביותר והמתקדמת ביותר שמוצעת כיום לבחירת ביטוח רכב, המבטיחה לכם השוואת מחירים מקיפה, קלה ומהירה, שתהפוך את רכישת הביטוח לפעולה פשוטה שכל אחד ואחת יכולים לעשות.