השוואת מחירים של סוכני ביטוח רכב + חברות ביטוח במקום אחד

שוק הביטוח בישראל הוא רחב ומגוון, וכשבעל רכב מעוניין לרכוש ביטוח לרכבו הוא עלול ללכת לאיבוד בין כל האפשרויות העומדות בפניו. חברות ביטוח רכב וגם סוכני ביטוח רכב מציעים ביטוחים שונים בטווח מחירים גדול, כשיכול להיות הפרש של מאות ואף אלפי שקלים בין חברה לחברה. אז רגע לפני שאתם מאבדים את עצמכם בדרך לבחירת הביטוח, הכירו את החברות והסוכנויות מהגדולות בשוק הביטוח, גלו איך לעשות השוואת מחירים מקיפה ומהירה ואיך לבחור את הביטוח הנכון עבורכם.

חברות וסוכנויות ביטוח רכב

ישנן חברות ביטוח רכב רבות בישראל וככל שעוברות השנים צצות עוד ועוד חברות, כשבחלק מהמקרים מתמקדת החברה בפלח שוק מסוים, כמו למשל, נהגים שאינם נוסעים הרבה, חיילים שנוהגים ברכב רק בסופי שבוע ועוד. בין השמות המוכרים בשוק הביטוח ניתן למצוא את חברות הביטוח איילון, שומרה, הפניקס, ביטוח חקלאי, כלל ביטוח, מנורה מבטחים, מגדל, שירביט, ליברה, ביטוח ישיר, AIG ועוד. גם סוכני ביטוח רכב רבים יש בישראל, כשהשמות של הסוכנויות פחות מוכרים בקרב הציבור הרחב, אולי כיוון שלרוב חברות הביטוח יש תשדירי פרסומת מרובים בטלוויזיה. 

השוואת מחירי חברות וסוכנויות ביטוח רכב:

אז עם כל החברות והסוכנויות שכביכול מציעות את אותו דבר אך במחיר שונה, איך תדעו איפה כדאי לכם לעשות ביטוח רכב? למה המחיר בכל חברה שונה? ובכלל, איזה סוג של ביטוח רכב עליכם לבחור? את התשובות לרוב השאלות הללו ואחרות תוכלו למצוא באתר בסטי להשוואת ביטוחים. באתר זה תוכלו להשוות ביטוחי רכב בין מגוון החברות והסוכנויות הקיימות בשוק, ולקבל את הצעות המחיר הזולות ביותר והפופולריות ביותר, בהתאם לפרטים שהזנתם במערכת לגביכם ולגבי הרכב שאותו תרצו לבטח, וכל זה מבלי לצאת מהבית ומבלי לבזבז זמן יקר על שיחות טלפון עם נציגי ביטוח ואנשי מכירות ועל ביצוע סקר שוק באופן עצמאי. 

כל שתצטרכו לעשות זה למלא פעם אחת מספר פרטים, ומשם כל העבודה תיעשה בשבילכם! המערכת החכמה של האתר אוספת את המידע הרלוונטי מאתרי חברות וסוכנויות הביטוח, ובשילוב עם המידע שלכם היא מציגה לכם תמונה מלאה של הצעות המחיר האטרקטיביות ביותר העומדות בפניכם, וזאת בצורה ניטרלית, אובייקטיביות ונטולת אינטרסים, מבלי להעדיף חברת ביטוח אחת על פני האחרת. תוכלו לראות מה כוללת כל הצעת מחיר שמוצגת לכם, דרך איזו חברה ואיזו סוכנות, מה המחיר הסופי של הביטוח וממה הוא מורכב, מה סכום ההשתתפות העצמית, מה גבוה גבול האחריות, אילו שירותים כלולים בביטוח ואילו שירותים ניתן להוסיף בתשלום.

אז איזה ביטוח כדאי לבחור? של חברה או של סוכן?

השוואת מחירי ביטוח רכב תעזור לכם לראות את אפשרויות הביטוח העומדות בפניכם, ותוכלו לרכוש את הביטוח המתאים ביותר עבורכם, בין אם השיקול שלכם הוא כלכלי בלבד ובין אם השיקולים שלכם קשורים בשירותים השונים שכלולים בפוליסת הביטוח. חשוב לדעת כי ישנם מספר סוגי ביטוח, כשהבסיסי וההכרחי הוא ביטוח החובה, אותו נדרשים בעלי רכב בישראל לעשות על פי חוק והוא נועד לתת כיסוי ופיצוי על נזקים בגוף שנגרמו בתאונה לבעל הרכב, לנוסעים ברכבו או להולכי רגל. אליו ניתן להוסיף ביטוח צד ג', הנוגע למקרים של גרימת נזק לבעל רכב אחר או לרכוש של צד שלישי, או ביטוח מקיף שכולל בתוכו גם ביטוח צד ג' וגם כיסוי למקרים של נזקי תאונה, גניבה, נזקי טבע ועוד. ביטוח שמתאים לבעל רכב אחד, לא בהכרח יתאים לבעל רכב אחר. כך למשל, אם יש לכם רכב שנחשב לגניבה, מומלץ שתעשו ביטוח מקיף, וכך גם אם יש לכם רכב יוקרתי. לעומת זאת, אם הרכב שלכם הוא ישן והשווי שלו נמוך, ייתכן שעדיף לכם להסתפק בביטוח צד ג' או ביטוח חובה, כך שכל מבוטח יכול לעשות את השיקולים הפרטיים שלו בהתאם לצרכים, לתקציב ולרצונות שלו.