הצעת מחיר לביטוח רכב: 3 שיטות זהב להשוואת הצעות מחיר

אינספור אפשרויות, שלל נתונים, מספרים כאלו ואחרים ושורה ארוכה של חברות ומותגים ש'מחזרים' אחריכם: זוהי התמונה של עולם ביטוח הרכב בעת הנוכחית. נדמה שכל אדם אשר מעוניין לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב, מוצף בכל כך הרבה אפשרויות שפשוט קשה לו לבחור. מה עושים? כך תבצעו השוואת הצעות מחיר לביטוח רכב.

1. למדו על כל דבר לפני רכישה

הדבר האחראי ביותר לעשות הוא ללמוד על כל מושג שאתם לא מכירים לפני שאתם פונים לתהליך הרכישה: כמו בכל תחום, חשוב שתדעו על מה אתם משלמים לפני שאתם רוכשים אותו, אחרת תגלו מאוחר מדי שפשוט רכשתם את המוצר הלא נכון.

בעולם הביטוח חשוב מאוד להבין מה הן פוליסות הביטוח שמוצעות לנו, ומה ההבדלים ביניהן; להבין מהו ביטוח חובה, מהו ביטוח צד ג' ומהו ביטוח מקיף; להחליט אם אנחנו צריכים ביטוח שמשות ורכב חלופי, או שמספיק לנו ביטוח מפני פגיעה ברכוש. אלו, ועוד שאלות רבות אחרות, יהפכו את החיים לקלים יותר בעת בחירה בין הצעות מחיר לביטוח רכב. 

2. הצעות מחיר לביטוח רכב - הבינו את ההבדלים 

התקשרתם לכמה וכמה חברות ביטוח, וקיבלתם הצעות שונות – על אותו ביטוח, לכאורה? זה הזמן להבין מה עומד מאחורי זה. דעו כי המחירים של הפוליסות, אפילו אלו של פוליסות ביטוח החובה, אינם זהים בין החברות וכל חברה מציבה להם 'תג מחיר' אחר. חשוב להבין מה הסיבה לכך.

לכן כאשר אתם מקבלים הצעה מחברת הביטוח, אל תסתפקו רק במחיר עצמו: שאלו ממה מורכב הביטוח, מה הפוליסה מציעה, איך היא עוזרת לכם במקרה של תאונה, איך אפשר להפעיל את הביטוח ועוד. התשובות לשאלות הללו יאפשרו לכם להבין יותר.

אז קניתם רכב חדש והגיע הזמן לחפש הצעת ביטוח רכב – אם אפשר, כדאי שגם תהיה הטובה, הזולה והמשתלמת ביותר עבורכם. רגע אחד, האם אתם בטוחים שאתם יודעים לשאול את השאלות הנכונות?

אם קיבלתם הצעת ביטוח רכב, ישנם כמה סעיפים שכדאי לבחון לעומק. הדבר נכון במיוחד כשמדובר על ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. 

נהגים רבים עורכים השוואת ביטוח רכב כדי להתאים את הפוליסה לצרכים והשימושים האישיים שלהם ברכב, אבל הם לא מכירים מספיק את הפרטים שיאפשרו להם רכישה חכמה ואפקטיבית. בבסטי תוכלו לקבל את כל הצעות הביטוח המשתלמות והזולות, ממיטב חברות הביטוח בשוק תוך דקה אחת בלבד!

רגע לפני שאתם ניגשים להשוואה, ריכזנו עבורכם בקצרה כמה פרטים שחשוב לדעת: 

  • גבול האחריות: בביטוח צד ג' ובביטוח המקיף לרכב יופיע סעיף שנקרא ''גבול אחריות''. הוא מתייחס לסכום הכסף שחברת הביטוח תעניק לכם על מנת לפצות גורם שלישי שרכושו או רכבו נפגעו כתוצאה ממפגש עגום עם הרכב שלכם. סכום זה מתעדכן מדי שנה בהתאם למדדי שוק הרכב בארץ.

בסעיף זה, יהיה נקוב הסכום המקסימלי אותו החברה תספק, כדי לסייע לכם לפצות אדם אחר. סעיף זה יכול להשפיע על גובה הפרמיה, לכן כדאי לכם לבדוק בהשוואת ביטוח רכב מה תעדיפו – לשלם פרמיה מעט גבוהה יותר, עם גבול אחריות גבוה יותר? או לשלם פחות על ביטוח הרכב ולהישאר בגבול אחריות נמוך יותר?

  • השתתפות עצמית: רבים מכירים את המושג הזה, אבל לא נותנים לו את המקום הראוי בבחירת ביטוח. גובה ההשתתפות העצמית הוא בין אותם פרמטרים שביכולתם להוזיל ולייקר הצעת ביטוח רכב. 

כשאתם עורכים השוואת ביטוחי רכב, שימו לב לגובה ההשתתפות העצמית ביחס לפרמיה הכללית של הפוליסה. ככל שההשתתפות העצמית גבוהה יותר – כך ניתן לרכוש פוליסה בעלות נמוכה יותר. יהיו נהגים שיעדיפו לשלם השתתפות עצמית נמוכה על חשבון פוליסה יקרה יותר, או לבטל אותה לחלוטין ולהמיר אותה בסכום כסף שיתווסף לפרמיה הכוללת. 

אם אתם מעוניינים לבטל את ההשתתפות העצמית, יש דרך נוספת לעשות זאת - תיקון הרכב באחד ממוסכי ההסדר המוצעים לכם. הרעיון הוא פשוט: כאשר אתם בוחרים לתקן את הרכב באחד ממוסכי ההסדר הרלוונטיים עבורכם, אתם יכולים לבטל אפילו לחלוטין את ההשתתפות העצמית בהוצאות תיקון הרכב – מה שאומר למעשה שתשלמו 0 שקלים מכיסכם הפרטי עבור התיקון! 

בהקשר זה, קבלו עוד טיפ חשוב: רצוי לברר מבעוד מועד, לפני שרוכשים את הפוליסה, מיהם המוסכים שבהסדר עם חברת הביטוח. כך תבטיחו שאם חלילה תינזקו, תוכלו להישאר רגועים בכל הקשור לאיכות המוסך ולהוצאות הכבדות שהייתם משלמים לולא הביטוח.

  • הכיסויים שאתם רוכשים בנפרד: כל פוליסת ביטוח רכב שאתם רוכשים מגיעה עם כיסויי בסיס ייחודיים משלה. אם פוליסת ביטוח החובה מכילה כיסויים לנזקי גוף, פוליסת ביטוח צד ג' מכסה נזקים לגורם שלישי. בפוליסת ביטוח מקיף קיימים גם כיסויים לתאונה, גניבה, או נזקי טבע שמגיעים "בילד אין". 

עם בסטי תמצאו בתוך דקה-שתיים הצעות ביטוח מעולות ממרבית חברות הביטוח בשוק. הצעות אלו כבר מכילות מראש את כל כיסויי הבסיס הרלוונטיים. הצעות ביטוח שאינן כוללות את אותם כיסויי בסיס לא יופיעו מראש בתוצאות החיפוש. במילים אחרות: עם בסטי תקבלו את ההצעות הכי טובות – בלי שום פרטים מוסתרים או כוכביות שעלולות לפגוע בכם אם חלילה בעתיד תצטרכו להפעיל את הביטוח.

לצד זאת, ישנם כיסויים שניתן לרכוש בתוספת תשלום, כמו למשל רכב חלופי, שמשות, גרירה, שירותי VIP, כיסוי להגנה משפטית ועוד רבים. כל הרחבה שתרכשו תעניק לכם עוד נדבך של הגנה בדרכים, אך תטה את הצעת מחיר ביטוח הרכב כלפי מעלה.

בשורה התחתונה, חשוב להכיר את הכיסויים והתנאים השונים בהצעת ביטוח רכב, ואם משהו לא מובן כדאי להתעכב כדי לדעת בדיוק מה משמעותם- אילו שירותים יהיו זמינים לכם בעת רכישתם וכיצד הם יוכלו לסייע לכם בעת צרה. למרות שכל כיסוי מגיע עם יתרונות מובהקים לנהג ולרכב, אנו ממליצים לבצע סינון ולברור רק את אלו שאתם בטוחים שתזדקקו להם ברגע האמת. 

3. נצלו את עודף הידע לטובתכם

העולם שבו אנו חיים, העידן המודרני שאליו נכנסנו, הוא כזה המציע מידע בכמויות. אם בעבר הלא רחוק, עד לפני שלושה וארבעה עשורים, המידע המתין במאגרי מידע ספציפיים, לא נגישים תמיד (לדוגמה: ספריות, ארכיונים של משרדים ממשלתיים), הרי שהיום אפשר לאתר הכול במהירות ובקלות, כי הכול קיים במרחק נגיעה, ברשת האינטרנט. 

העובדה הזו אולי מעמיסה על כולנו הררי מידע שלא ניתנים לשליטה, לכאורה, אך האמת היא שפשוט צריך לדעת כיצד לנהל את המידע הזה בצורה נכונה. אחת הדרכים לעשות זאת היא 'לסנן' בעצמכם מידע שאינו רלוונטי. הדרך השנייה, והעדיפה יותר היום, היא קבלת הצעות ביטוח רכב אונליין.

קבלת הצעות אונליין אפשרת היום בקלות: אפשר לעשות זאת באמצעות פנייה ישירה לחברות דרך האתר שלהן (במקום להתקשר אליהן, כמו שהצענו קודם, ולהמתין על הקו לזמן ממושך), ואפשר לעשות זאת באמצעות השוואת הצעות מחיר לביטוח רכב דרך אתרים ייעודיים. נדמה שהאחרונה היא האפשרות המועדפת על רוב בעלי הרכבים היום.

כל נהג בוחר את האמצעי הנוח ביותר עבורו ולכל אחת מהשיטות יתרונות משלה. לנו בבסטי יש שלושה יתרונות, שהופכים אותנו לפלטפורמה המועדפת על הישראלים למציאת ביטוח בעידן החדש: אובייקטיביות מוחלטת, מהירות, והתאמה אישית. 

  • אובייקטיביות מוחלטת: בסטי היא המקום היחידי שאינו חברה או סוכנות ביטוח אלא מנוע חיפוש ניטרלי לחלוטין. לכן, הצעות הביטוח המופיעות בתוצאות החיפוש מגיעות ממיטב חברות הביטוח בשוק כשהן מוצגות באופן אובייקטיבי, שקוף ונטול אינטרסים - רק סוג הביטוח ופרטיו השונים בהתאמה לפרטים שמסרתם. 
  • מהירות:  כשמחפשים ביטוח רכב בבסטי מקיפים את כל היצע הביטוחים שקיים בישראל תוך דקה אחת, ונהנים מתהליך חיפוש פשוט מאוד ומהיר. בלחיצת כפתור קטנה, מקבלים את כל הצעות ביטוח הרכב המשתלמות והזולות ביותר בישראל.
  • התאמה אישית: בבסטי ממקדים את החיפוש לפי הנתונים האישיים שלכם ושל כלי הרכב שלכם. באופן זה, אנו מסננים את כל ההצעות שאינן רלוונטיות ומבטיחים שאך ורק הצעות המותאמות למאפיינים שלכם יעלו בתוצאות החיפוש. 

למה לעבור סוכנות-סוכנות? מתקדמים למאה ה-21 ומוצאים לעצמכם ביטוח רכב בקליק.

להפוך את הכול לפשוט וקל: כיצד עובדת השיטה של בסטי?

אתרי השוואות המחירים ברשת מאפשרים לכם לקבל הצעות ביטוח רכב אונליין מכמה חברות במקביל. אחד האתרים הללו, ואחד החדישים והמובילים שבהם, הוא אתר בסטי – אתר בלתי תלוי שמציע לכם השוואת הצעות מחיר לביטוח רכב בצורה קלה, פשוטה, מהירה, והכי חשוב: אמינה.

בסטי הוקם כשבמרכזו עיקרון אחד מהותי: בעולם שבו פלטפורמות רבות מציעות כיום השוואת מחירי ביטוחים אונליין, הוא שואף להעניק לכם, בעלי הרכבים, את ההשוואה האמינה ביותר, השקופה ביותר, כזו שתהיה נטולת אינטרסים – וגם תתבצע בצורה הקלה ביותר, גם עבור מי שמתקשה לעיתים בתפעול המחשב.

האתר של בסטי מציע הצעות מחיר לביטוח רכב חובה ומקיף באופן פשוט במיוחד, במטרה לאפשר לכם לאתר במהירות את ביטוח הרכב בעל התנאים המיטביים עבורכם – בידיעה שהמחיר הוא לא תמיד המשתנה החשוב היחיד: בסטי מציע לכם אינספור פרמטרים להשוואה, כדי שתדעו שבחרתם נכון, בפוליסה המתאימה לכם בדיוק