מדריך להשוואת ביטוח באתר משרד האוצר

רכשתם רכב ועליכם לעשות ביטוח רכב? השוואת מחירים און ליין היא הדרך הטובה ביותר, המהירה והנוחה ביותר שיש כדי לקבל תמונה מלאה על אפשרויות ביטוח הרכב העומדות בפניכם ולראות מול העיניים את הבדלי מחירי הביטוח בין החברות והסוכנויות השונות. באתר משרד האוצר תוכלו לעשות השוואת מחירי ביטוח ואף לראות את מדד השירות של כל חברת ביטוח. לפניכם המדרך המלא להשוואת מחירי ביטוח רכב באתר משרד האוצר.

השוואת ביטוח חובה – משרד האוצר

הפרשי המחיר בין ביטוח חובה בחברה אחת לעומת אחרת יכולים להגיע למאות שקלים, כך שכדאי להשוות מחירים לפני שבוחרים חברה שדרכה רוכשים את הביטוח. באתר משרד האוצר תמצאו מחשבון תעריפי ביטוח חובה לרכב, ובו ניתן להשוות את מחירי ביטוח החובה שמציעות כלל חברות הביטוח בשוק. יש למלא מספר פרטים במערכת האתר, וביניהם סוג הרכב, מין הנהג, גיל הנהג, ותק רישיון נהיגה של הנהג, האם קיימות מערכות בטיחות שונות ברכב, כמה כריות אוויר יש ברכב, מה שנת הייצור שלו, מה נפח המנוע, האם יש למבוטח עבר של פסילת רישיון או תאונות דרכים, מה מטרת השימוש ברכב, כמה כוחות סוס ועוד.

עם סיום מילוי הנתונים הנדרשים ולחיצה על כפתור "לחץ להשוואת תעריפים", יוצגו תוצאות עדכניות התואמות לפרטים שהוזנו במערכת האתר, עם אפשרויות ביטוח החובה העומדות בפניכם, חברת הביטוח, מחיר הביטוח, מדד השירות של החברה (שמציג את דירוג החברה על פי פרמטרים שונים שנבחנו במהלך השנה, כמו שביעות הרצון של לקוחותיה, מהירות טיפול בתביעות, זמן מענה טלפוני ועוד), ולינק שמאפשר לעבור לאתר האינטרנט של חברת הביטוח על מנת ליצור איתה קשר או כדי לרכוש דרכה את ביטוח הרכב. שימו לב כי באתר משרד האוצר לא מוצג מידע מפורט לגבי הכיסויים שכוללת כל הצעת מחיר ולא ניתן לרכוש ישירות מהאתר, אלא נדרש מעבר לאתר החברה עצמה.

השוואת ביטוח באתר משרד האוצר: ביטוח מקיף

אם אתם עובדי מדינה, תוכלו להשתמש גם בסימולטור להשוואת ביטוח מקיף. משרד האוצר מציע מחשבון ביטוח רכב מקיף לעובדי מדינה, המאפשר להם לעשות השוואה של מחיר פוליסת הביטוח דרך המכרז לביטוח רכב פרטי לעובדי מדינה (שמידי שנה זוכות בו חברות ביטוח אחרות) לעומת המחיר של הפוליסה בשוק, ולבחור את הכיסויים שיכלול הביטוח בהתאם לצרכים ולנתונים של המבוטח ורכבו.

ביטוח רכב – השוואת מחירים און ליין

אם אינכם עובדי מדינה או אם אתם מעוניינים במידע מפורט לגבי ביטוחי הרכב שבאפשרותכם לרכוש, תוכלו לפנות למחשבון ביטוח הרכב באתר בסטי, המאפשר להשוות ביטוח חובה + ביטוח צד ג' או ביטוח חובה + ביטוח מקיף. יש למלא באתר מספר נתונים לגבי הנהג והרכב ותוך זמן קצר מתקבלות תוצאות מפורטות עם הצעות מחיר מהזולות שיש בשוק הביטוח. לגבי כל הצעת מחיר ניתן לראות מספר פרטים כמו חברת הביטוח וסוכנות הביטוח דרכה מוצעת הפוליסה, ההרכב של מחיר הביטוח, סכום ההשתתפות העצמית, האם הוא כולל שירותי דרך וגרירה, וניתן לראות מידע מפורט יותר לגבי כל אחת מההצעות המוצגות ואף להשוות אותן אחת מול השנייה, כשהנתונים מופיעים זה לצד זה בצורה שנוחה להשוואה ומבליטה את ההבדלים בעלויות בין הכיסויים השונים שמציע כל אחד מהביטוחים. החלטתם על הביטוח הנבחר? תוכלו לרכוש אותו או לפנות לנציג שירות שיחזור אליכם לצורך סיום הרכישה.