הצעת ביטוח רכב: איך להשוות בין ההצעות ולחסוך מאות שקלים?

קניתם רכב חדש? מזל טוב! עכשיו מגיע החלק הפחות מהנה ואתם צריכים לעשות לו ביטוח וכבר מתחיל לכאוב לכם הראש רק מהמחשבה על זה. איזה ביטוח כדאי לעשות? ולמה זה יקר יותר בחברה אחת לעומת האחרת? אילו הצעות מחיר לביטוח רכב רלוונטיות עבורכם? מה ההבדל בין ביטוח צד ג' לביטוח מקיף? באיזו חברה כדאי לבטח? האם משתלם לעשות ביטוח מקיף לרכב ישן? ולכמה חברות ביטוח צריך לפנות כדי לדעת שבאמת עשיתם סקר שוק מקיף, קיבלתם את המחירים הנמוכים ביותר ואת הביטוח המתאים ביותר לכם ולרכבכם? 

תשמחו לגלות שאתר בסטי להשוואת ביטוח מבקש לחסוך לכם את כל הבלאגן וההתעסקויות הללו, להציג לכם מגוון הצעות ביטוח רכב אונליין ולספק לכם את כל המידע הרלוונטי בנושא, וכל זה מבלי שתצטרכו לצאת מהבית, לדבר עם אנשי מכירות ולבזבז שעות של השוואות בין חברה לחברה.

רגע אחרי שהתחדשתם ברכב ורגע לפני שאתם מתיישבים מאחורי ההגה, הצעד ההכרחי והחשוב ביותר הוא לעשות ביטוח. אז איפה תוכלו לקבל הצעת מחיר ביטוח רכב, איך תדעו לאיזו חברת ביטוח לפנות ומה חשוב לדעת לפני שבוחרים את הביטוח? לפניכם המידע הבסיסי שחשוב לדעת בנוגע להצעות ביטוח רכב.

הצעת ביטוח רכב - איך זה עובד?

אתר בסטי הוא אתר ישראלי להשוואת ביטוחים שעושה עבורכם את העבודה ומשווה בין מאות הצעות מחיר לביטוח רכב, והוא מוצא לכם את המחירים הזולים ביותר תוך מספר דקות, בצורה מהירה, קלה, פשוטה ועניינית. כיוון שאתר בסטי אינו חברת ביטוח והוא אינו מציע ביטוח משלו, האתר מבטיח להציג בפניכם תוצאות אובייקטיביות וניטרליות של מגוון החברות והסוכנים הקיימים בשוק, תוצאות אשר אינן נוטות לטובת חברות ביטוח מסוימות וללא אינטרסים חבויים, כך שתוכלו לקבל מגוון הצעות ביטוח רכב אונליין ולבחור ביטוח רכב ללא השפעות חיצוניות, ללא לחץ ובצורה המשתלמת, המהירה והאמינה ביותר, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה כמה קליקים בעכבר וכמה הקלדות על המקלדת, וזה הכל!

על מנת לקבל באתר בסטי הצעות מחיר לביטוח רכב המתאימות לכם מבין האפשרויות הרבות הקיימות בשוק, תוכלו לבחור להשוות בין ביטוח חובה וביטוח צד ג' או ביטוח חובה וביטוח מקיף. לאחר בחירתכם, תצטרכו למלא מספר פרטים הנוגעים לכם ולרכב שאותו תרצו לבטח, כך תקבלו את ההצעה המדויקת עבורכם והרלוונטית ביותר. רבים מהנתונים שתתבקשו למלא עשויים להשפיע על גובה עלויות ביטוחי הרכב שיוצעו לכם, לכן יש למלא את הנתונים הנכונים, העדכניים והאמיתיים. הצעות מחיר לביטוח רכב לרוב מבוססות על פרטים כמו מין הנהג, גיל הנהג, סוג הרכב והדגם, שנת ייצור של הרכב, כמה נהגים ינהגו על הרכב, מה גילו של הנהג הצעיר ביותר, עבר ביטוחי, ותק רישיון נהיגה, העדר תביעות מהשנים האחרונות ועוד מספר פרטים שיכולים להוזיל או לייקר את מחיר ביטוח הרכב, ובנוסף לפרמטרים הללו, ישנו גם שוני במחירים בין כל חברה וחברה.

בזמנכם הפנוי, בקצב שלכם ובנוחות הביתית שלכם, במחשב או בטלפון הנייד, תוכלו לבחון מגוון הצעות ביטוח רכב אונליין לפי מה שרלוונטי עבורכם ולראות את התמונה המלאה הקיימת בשוק הביטוח, לראות את המחירים השונים שמוצעים לכם בחברות ביטוח שונות, לגלות איפה מציעים לכם את המחיר הנמוך ביותר ולהבין מה כוללת אותה פוליסת ביטוח שאתם שוקלים לרכוש. 

השוואת הצעות ביטוח רכב אונליין

זה מהיר, זה אובייקטיבי וזה הכי נוח שיכול להיות כל התהליך הזה של בחירת הצעת ביטוח רכב. בימינו כבר אין צורך לצאת מהבית לפגישה פרונטלית עם סוכן ביטוח, ואפילו אין טעם לבזבז זמן יקר על שיחות טלפון לסוכנים או חברות ביטוח רכב ולחזור שוב ושוב על הפרטים שלכם ושל הרכב, להיות תחת לחץ של נציגי מכירות, להיקלע למצבים של "טלפון שבור" כשיש סוכן שצריך לקשר בינכם לבין חברת הביטוח, ולהגביל את עצמכם לשעות הפעילות של החברות והסוכנים. השוואת ביטוח אונליין באתר בסטי מאפשרת לכם לעשות את כל התהליך הזה מבלי לצאת מהבית, בצורה מהירה ופשוטה ולקבל הצעת ביטוח רכב שמתאימה לצרכים שלכם ולרצונות שלכם, ללא אינטרסים נסתרים, בצורה ניטרלית ושקופה שמספקת לכם את המידע הענייני אותו עליכם לדעת על מנת לקבל החלטה לגבי ביטוח הרכב אותו אתם רוצים לעשות.

איזה הצעת ביטוח רכב מתאים לכם?

באתר בסטי תוכלו לעשות השוואות של ביטוח חובה וביטוח מקיף או ביטוח חובה וביטוח צד ג' ולקבל הצעות מחיר שרלוונטיות עבורכם. מומלץ תחילה לקרוא קצת באתר לגבי כל אחד מהביטוחים, ללמוד מה כל אחד מכסה ולהבין באיזה ביטוח אתם מעוניינים, אולי אף לקרוא את מדד השירות בביטוח רכוש ובביטוח חובה באתר משרד האוצר ולראות את הדירוג של חברות הביטוח הגדולות, מי קיבלה את הציון הגבוה ביותר ודורגה במקום גבוה מבחינת מהירות טיפול בתביעות, זמן מענה טלפוני ופרמטרים נוספים. לאחר מכן, תנו למערכת החכמה של בסטי לעשות את העבודה בשבילכם ולהציג לכם את הצעות המחיר הזולות ביותר שמציעות חברות הביטוח השונות לפי הצרכים שלכם, כך תוכלו לבחור מבין האופציות המוצגות לכם את הביטוח הרלוונטי לכם ולרכוש אותו אונליין.

מה משפיע על הצעת מחיר לביטוח הרכב?

לאחר שתזינו באתר בסטי את הפרטים שלכם ושל רכבכם, תקבלו מספר הצעות מחיר לביטוחי רכב בחברות ביטוח שונות ובמחירים משתנים, כשההפרש במחירים יכול להיות גדול מאוד. אז מה משפיע על מחיר הביטוח ואיזה שינויים בפוליסה יכולים לייקר או להוזיל אותו? ראשית, חשוב לדעת כי ביטוח צד ג' זול יותר מביטוח מקיף, אך הוא גם אינו מכסה מקרים רבים שמכסה הביטוח המקיף, כמו נזקי טבע, גניבה או נזקים ברכבו של המבוטח בעקבות תאונה. שנית, כמה מהפרמטרים העיקריים שקובעים את מחירי הביטוח הם גיל הנהג, סוג הרכב, שנת הייצור של הרכב, ותק הרישיון של הנהג, האם יש נהגים צעירים או נהגים חדשים שנוהגים ברכב, כמה נהגים עתידים לנהוג ברכב, אילו אמצעי מיגון ובטיחות קיימים ברכב, מה נפח המנוע של הרכב והאם יש עבר של תביעות או שלילת רישיון של הנהג. עניין נוסף שיכול לשנות את מחיר הביטוח למעלה או למטה, הן ההרחבות שניתן לעשות בפוליסה: כך למשל, ניתן לשנות את מחיר ההשתתפות העצמית, אך ככל שגובה ההשתתפות העצמית יהיה נמוך יותר – כך עשוי המחיר הסופי של הביטוח להיות יקר יותר. כך גם לגבי גבול האחריות – ככל שסכום זה, שנועד לפצות צד שלישי במקרה של נזק שנגרם על ידי המבוטח, יהיה גבוה יותר - כך גם יעלה מחיר הביטוח. עוד ניתן להרחיב או להוסיף שירותי דרך כמו גרירה, החלפת שמשות, לקבוע האם ובאילו מקרים יקבל המבוטח רכב חלופי, וכל השינויים והתוספות הללו שתעשו בפוליסה – ישפיעו על המחיר הסופי של הביטוח.

מאמרים נוספים באותו נושא: ביטוח רכבי יוקרה | פוליסת ביטוח רכב