ביטוח רכב שני במשפחה

יש לכם כמה נהגים במשפחה? מחזיקים יותר מרכב אחד בבית? מצב כזה אומנם יבטיח לכם נוחות מקסימלית לצורך התניידות, אך מבחינת עלויות זה עשוי לגרום לכם להוצאות כספיות מרובות במהלך השנה על הרכבים, כמו תשלום על מספר ביטוחי רכב, אגרות רישוי, דלק ועוד. תשמחו לגלות כי ישנן דרכים להקטין את ההוצאות במקרה של יותר מרכב אחד במשפחה ולהוזיל את מחירי הביטוח. אז מה זה אומר ביטוח רכב שני ? איך תשיגו ביטוח רכב זול ללא עבר ביטוחי? ואיפה אפשר לעשות השוואות מחירים של ביטוח רכב online ולראות את הצעות המחיר הרלוונטיות עבורכם? כל המידע החשוב והתשובות בכתבה שלפניכם.

מה זה ביטוח רכב שני?

חלק מחברות הביטוח מציעות הנחות במחירי הביטוח, במקרה בו יש יותר מרכב אחד במשפחה. נקודת המוצא של הטבה זו היא, שכאשר יש מספר רכבים למשפחה אחת, ברכב אחד לרוב ייסעו יותר מאשר בשני. למשל, רכב אחד יהיה רכב לעבודה בשטח והרכב השני ישמש בעיקר כרכב משפחתי איתו נוסעים בסופי שבוע עם כל בני הבית, או שרכב אחד (למשל, הרכב הקטן יותר או הפחות נוח) ישמש לנסיעה יומיומית לעבודה ובסופי שבוע יעמוד בחניה כשהרכב המשפחתי והמרווח יותר ישמש לנסיעות ארוכות יותר, להן שותפים גם התינוקות או הילדים הגדולים יותר. ההיגיון אומר שאם רכב אחד נמצא בכבישים יותר מהשני ואם אחד מהרכבים עומד הרבה בחניה, כי עושים שימוש ברכב השני, אזי יש פחות סיכון לתאונות ונזקים, ולכן ניתן לעשות הנחה במחיר הביטוח.

ביטוח רכב בזול ללא עבר ביטוחי

אם יש לכם נהג צעיר או חדש בבית, אתם ודאי כבר יודעים שביטוח הרכב מתייקר משמעותית כאשר מוסיפים את הנהג הצעיר/החדש לפוליסה, כיוון שהוא חסר ניסיון על הכביש ונחשב לבעל סיכוי גבוה יותר להיות מעורב בתאונות. מה גם, שלנהג כזה אין עבר ביטוחי, זאת אומרת – לא היה לו בשלוש השנים האחרונות ביטוח רכב על שמו. עם זאת, אם אתם מחזיקים יותר מרכב אחד בבית, תוכלו בביטוח של אחד הרכבים לכלול רק את הנהגים המבוגרים והוותיקים יותר במשפחה, ובביטוח השני לבטח גם את הנהג הצעיר/החדש, וכך רק המחיר של אחד מהביטוחים שלכם יהיה יקר ותחסכו בעלויות.

ביטוח לפי קילומטר להוזלת ביטוח רכב שני במשפחה 

בחלק הקודם הראינו שהוזלת מחירי ביטוח רכב שני במשפחה היא בהחלט אפשרית, וכעת אנו מונים את האפשרויות לעשות זאת. הראשונה שבהם, היא כמובן ביטוח רכב לפי קילומטר. מסלול ביטוחי זה כשמו כן הוא, ביטוח רכב במסגרתו מקציבים לכם מכסת קילומטרים מסוימת לפרק זמן קבוע מראש, והחיוב מתבצע לפי שימוש.  מדובר באופציה נהדרת, כי תחשבו על זה ככה: רכב שני במשפחה הוא בלאו הכי רכב שנוהגים בו פחות, אז למה שלא תשלמו רק על הנסיעות? חברות וסוכנויות ביטוח רבות בשוק המקומי מציגות, כל אחת בדרכה, את הגרסה שלה למסלול ביטוחי זה. מדובר בביטוח רכב דיגיטלי, רלוונטי לתקופתנו, שמנוהל דרך אפליקציה ייעודית. באפליקציית ביטוח לפי קילומטר ניתן לבצע מגוון פעולות בקליק, לדוגמה: להתעדכן במכסת הקילומטרים התקופתית, ליצור קשר עם חברת הביטוח, להזמין שירותי דרך וגרירה, להסתכל בהיסטוריית הנסיעות ועוד אפשרויות רבות.  עוד נקודה מעניינת למחשבה: רוב הסיכויים שתתנו לנהג הצעיר או החדש של הבית לנהוג ברכב המשפחתי המשני, כי את הרכב הראשי אתם לוקחים בכל יום לעבודה, קניות וסידורים אחרים. עם ביטוח לפי קילומטר, הוא יכול לתרגל את הנהיגה ולספק לכם ראש וכיס שקט. 

איפה כדאי להשוות מחירי ביטוח רכב?

רוצים להשוות מחירים ולקבל תמונה מלאה של האפשרויות העומדות בפניכם? הדרך הכי מתקדמת ומהירה לעשות זאת היא להשוות ביטוח רכב online, כך תוכלו לבצע את הפעולה מכל מקום ובכל זמן, מבלי להיות תלויים בשעות הפעילות של חברת הביטוח או הסוכן ומבלי להמתין בתור או לשוחח בטלפון עם עוד ועוד נציגי מכירות שינסו להשפיע על החלטתכם. באתר Bestie ניתן לעשות השוואת ביטוח רכב בקלות ובנוחות, באמצעות מחשבון הביטוח שבאתר. תידרשו להזין למערכת פעם אחת בלבד מספר פרטים בנוגע אליכם ואל הרכב אותו תרצו לבטח, ובהתאם לפרטים שהזנתם ולנתוני הביטוח הקיימים באתרי חברות ביטוח הרכב השונות, תציג לכם המערכת תוך זמן קצר את הצעות המחיר הזולות ביותר והפופולריות ביותר הקיימות בשוק הביטוח, ולגבי כל הצעה תוכלו לראות מה היא כוללת ואילו שירותים היא מציעה למבוטחים שלה. יש לכם שני רכבים במשפחה ואתם מעוניינים לדעת אם ביטוח רכב שני מקנה לכם הנחה במחיר הפוליסה? תוכלו לסמן "זה רכב שני במשפחה" בשדה הנושא את הכותרת "מגיעה לי הנחה?" ולקבל תוצאות רלוונטיות ועדכניות עם חישוב ההנחה שתקבלו על ביטוח רכב שני.

ביטוח רכב שני במשפחה - נוסעים מעט ומרוויחים המון

מנוע החיפוש של בסטי מציג שורה של פרמטרים שמקנים הנחה בביטוח הרכב. לקחנו את כל אותם פרטים אישיים שאתם בדרך כלל מתבקשים למלא בשאלונים של חברות הביטוח, וגרמנו להם לשחק לטובתכם, לתת לכם יתרון כשאתם מחפשים ביטוח רכב אונליין.  מעבר לפונקציה המתבקשת של ''רכב שני במשפחה'', אותה ציינו קודם לכן בכתבה, יש פונקציה נוספת: ''ק''מ שהרכב נוסע בשנה''. אותה אתם יכולים לערוך, לבחור מבין מספר אופציות נתונות את מכסת הקילומטרים המשוערת שהרכב השני של הבית נוסע, פחות או יותר, בשנה. ובאופן הזה, להגיע לכל אותן הצעות ביטוח רכב שני במשפחה, רלוונטיות, בהתאמה אישית, במחירים משתלמים במיוחד. 

ביטוח רכב שני במשפחה בקליק עם בסטי

ביטוח רכב שני במשפחה עושים רק עם בסטי, אתר השוואות הביטוחים הגדול ביותר בישראל. בבסטי תקיפו את רוב שוק הביטוח המקומי בלחיצת כפתור ותעברו על עשרות הצעות ביטוח רכב שני במשפחה, שנבחרו בדיוק בשבילכם, על פי הנתונים שלכם ושל הרכב שאתם מעוניינים לבטח. תוכלו לסנן את הצעות הביטוח על פי הפרמטרים החשובים לכם: השתתפות עצמית, ביטוח רכב זול, פוליסות פופולריות בקרב גולשי האתר, וחברות ביטוח - תוכלו לבחור אילו חברות ביטוח להציג או להשמיט מתוצאות החיפוש. אלו יכולים להיות הראל, מגדל, הפניקס ואחרות.  מצאתם פוליסות שאהבתם? בסטי ישווה אותן בשבילכם, יחסוך לכם זמן וכאבי ראש מיותרים, כדי לעזור בקבלת ההחלטה. נשמע כמו תהליך ארוך? תופתעו לגלות שלסגור ביטוח רכב עם בסטי, לוקח לא יותר מ-2 דקות. 120 שניות ואתם יוצאים עם ביטוח רכב שני במשפחה בהתאמה אישית, עם כל הכיסויים שאתם צריכים, במחיר אטרקטיבי במיוחד.