מדריך השוואת מחירים עם בסטי

בחירת ביטוח לרכב זהו צעד שאין להקל בו ראש, ובחירה נכונה יכולה ברגע האמת לחסוך לכם הרבה כסף. ביטוח הרכב, הן ביטוחי החובה והן ביטוחי הרשות, נועדו להגן על המבוטח במקרים של נזקים ופגיעות בו, ברכב, ברכוש או בצד שלישי, וככל שהביטוח שתבחרו לעשות לרכב יהיה מקיף יותר – כך תוכלו להיות רגועים יותר שאתם מוגנים ומכוסים כמעט מכל צרה שתבוא לרכבכם, החל מתאונה, דרך שריפה ועד גניבה.

איך לבצע השוואת מחירים און ליין לביטוח רכב?

בתחום הביטוח ניתן למצוא מגוון חברות ביטוח רכב בישראל וכן סוכני ביטוח רכב, אליהם ניתן לפנות באופן טלפוני או פרונטלי על מנת למצוא את עסקת הביטוח המתאימה ביותר עבורכם. בין חברות הביטוח הגדולות והמוכרות נמנות חברת הפניקס, איילון, ווישור, כלל,  מנורה מבטחים, ליברה ועוד. אך כיום, הדרך הנוחה והמהירה ביותר היא לעשות השוואת ביטוחי רכב באינטרנט, בצורה חינמית, פשוטה ועניינת. באתר בסטי תוכלו לעשות סקר שוק בין חברות הביטוח השונות ולהתעניין בנוגע לביטוח חובה וביטוח מקיף או ביטוח חובה וביטוח צד ג'. כל זאת מבלי לבזבז זמן יקר על שיחות טלפון מול נציגי חברת הביטוח, בלי שחלק מהכסף שאתם משלמים יהיה מיועד לעמלה של סוכן ביטוח ובלי לצאת מהבית. בלי שתהיו מוגבלים לשעות העבודה של סוכני הביטוח או שירות הלקוחות של חברת הביטוח, בלי להתעסק עם ניירת ולהיות בלחץ של זמן מול אנשי מכירות שמנסים לשכנע אתכם לבחור בחברת ביטוח ספציפית ובלי לחזור שוב ושוב על מילוי טפסים ופירוט הנתונים שלכם.

4 יתרונות השוואת מחירים לביטוח רכב אונליין עם בסטי:

באמצעות השוואת ביטוח רכב אונליין, תוכלו לראות את התמונה המלאה של אפשרויות הביטוח העומדות בפניכם. כל שתידרשו לעשות הוא להזין פעם אחת בלבד מספר פרטים עליכם ועל הרכב שלכם, והמערכת החכמה של בסטי תציג בפניכם את הצעות המחיר הרלוונטיות עבורכם מבין הביטוחים של החברות הגדולות בשוק, ואתם יכולים לסמוך על כך שההצעות המוצגות בפניכם אינן מוטות לטובת חברה כזאת או אחרת והן אובייקטיביות, שקופות וניטרליות, ללא אינטרסים חבויים וללא גורמים מתווכים וטלפון שבור. באמצעות ההשוואה באתר תוכלו לבחור את הביטוח שתרצו בנוחות שלכם, בזמן שלכם, מהפלאפון או מהמחשב שלכם, ולא תצטרכו להתקשר לכל חברה בנפרד או להיכנס לאתר האינטרנט של כל חברה על מנת לדעת מה יש להן להציע ולמי מהן יש פוליסה טובה יותר או זולה יותר. אם תרצו לבחון מספר אפשרויות, תוכלו גם לשנות את נתוני החיפוש שלכם בזמן אמת. 

ולאחר שלמדתם על כל היתרונות של ביצוע השוואת מחירי הביטוח אונליין, זכרו להקפיד לקרוא על מה אתם חותמים לפני שאתם מחליטים לבחור בביטוח מסוים. אם אינכם בקיאים במונחים בתחום ביטוח הרכב, קראו קצת באתר בסטי על כל סוגי ביטוח הרכב, מה הם כוללים ומה עשוי להשפיע על המחיר. הבינו לעומק איזה ביטוח הכי מתאים לכם ולרכבכם, איפה כדאי להרחיב את הביטוח גם אם זה מייקר את הפוליסה ואיפה תוכלו לחסוך ולהוזיל עלויות. לאחר שהבנתם מה אתם צריכים ורוצים, בדקו את מדד השירות בביטוח רכב רכוש/חובה שמפרסם משרד האוצר מידי שנה, על מנת שתוכלו לקבל מושג לגבי דירוג השירות של כל חברת ביטוח, מה מספר תלונות הציבור שהוגשו כנגדה, מה מהירות טיפול החברה בתביעות לקוחותיה ופרמטרים חשובים נוספים שיגרמו לכם להבין האם יש לכם על מי לסמוך ולדעת האם אתם מפקידים את רכבכם ואת עצמכם בידיים טובות, שיהיו שם למענכם ברגע האמת.