ביטוח רכב באינטרנט: כל התשובות לשאלות הכי חשובות

הוותיקים שביניכם בוודאי זוכרים את זה: פעם, אי שם עד לפני עשור או שניים, כדי לרכוש ביטוח (ובעצם, עוד הרבה מוצרי צריכה אחרים) היינו צריכים להתקשר לחברות ולקבל מהן הצעת מחיר בטלפון. אם נלך קצת יותר אחורה, נוכל להיזכר שפעם הפעולה הזו אף הייתה נעשית פיזית, פנים אל פנים, במשרד הסוכן או החברה עצמה. והיום? היום זה פשוט. היום עושים ביטוח רכב באינטרנט.

ביטוח רכב אונליין הוא אחד החידושים המועילים ביותר של העידן המודרני: במקום לכתת רגליים, במקום להמתין זמן ממושך לתורנו בטלפון, פשוט נכנסים לרשת ו'דגים' הצעות מחיר לביטוח רכב. פשוט וקל. בשנים האחרונות התהליך הזה הפך אף קל יותר מאי פעם, שכן היום אפשר להבטיח שהחברות ירדפו אחרינו, ולא שאנחנו נרדוף אחריהן. כיצד? בעזרת השוואת ביטוח רכב און ליין.

למה לעשות ביטוח לאוטו דווקא באינטרנט?

השוואת ביטוחי רכב באינטרנט יכולה לחסוך לכם הרבה זמן ועצבים. תוכלו לעשות זאת בנוחות שלכם, מכל מקום ובכל זמן, בלי לצאת מהבית, בלי לקבוע פגישה עם סוכנות או חברת ביטוח ולהיות תלויים בשעות הפעילות שלהן, בלי להתקשר למספר חברות ביטוח ולשוחח עם אנשי מכירות שינסו לשכנע אתכם לרכוש את הביטוח של חברה מסוימת, ובלי שתצטרכו להיכנס לכל אתר אינטרנט של כל חברה ולמלא שוב ושוב את הפרטים שלכם על מנת לדעת מה יש לה להציע לכם. באמצעות הטלפון הסלולרי שלכם או המחשב הביתי, תוכלו להשוות מחירי ביטוח בצורה אמינה, אובייקטיבית ומהירה, שתאפשר לכם  לראות את התמונה המלאה ואת כלל האופציות העומדות בפניכם ולבחור איזה ביטוח אתם רוצים לרכוש.

עלות ביטוח רכב באינטרנט: האם זה באמת משתלם?

בין אם הגיע הרגע ועליכם לחדש את ביטוח הרכב הקיים או שרכשתם רכב חדש ואתם צריכים לבטח אותו, בין אם מדובר בביטוח חובה, ביטוח צד ג' או ביטוח מקיף, בחירת ביטוח לרכב יכולה להיות מטלה מעיקה שמבזבזת זמן רב וכסף רב, אך יש דרך אחרת. עם הטכנולוגיה המתקדמת שיש כיום, ניתן לעשות השוואת ביטוח רכב אונליין ואף לרכוש את הביטוח באמצעות האינטרנט, בלי לצאת מהבית, בלי להיות נתונים ללחצים של זמן ושל נציגי שירות. אז למה כדאי יותר לעשות ביטוח רכב באינטרנט? הנה כמה יתרונות בולטים שככל הנראה ישכנעו אתכם שזו הדרך המשתלמת והנוחה ביותר להשוואת ביטוח רכב ולרכישת ביטוח.

סוגי ביטוח לאוטו

ישנם שלושה סוגי ביטוח לרכב פרטי: ביטוח חובה, שהוא ביטוח שכל בעל רכב נדרש לעשות על פי חוק, ביטוח צד ג' שהוא ביטוח רשות וביטוח מקיף, שגם הוא ביטוח רשות.

  1. ביטוח חובה נועד לכסות נזקי גוף שנגרמו בתאונה לבעל הרכב, לנוסעים ברכבו או להולכי רגל.
  2. ביטוח צד ג' נועד לכסות נזק שגרם המבוטח לצד שלישי
  3. הביטוח המקיף מכיל בתוכו גם ביטוח צד ג' ובנוסף הוא גם מכסה נזקים במקרה של תאונה, נזקי טבע, גניבה ועוד. לרוב, הביטוח המקיף יהיה היקר ביותר, כיוון שהוא הביטוח הנרחב ביותר, וניתן גם להוסיף לו מגוון שירותים המשתנים מחברת ביטוח אחת לאחרת, כמו שירותי חילוץ מחניון תת קרקעי, כיסוי נזקי רעידת אדמה ומהומות ועוד.

ביטוח רכב אונליין בבסטי

אחת הזירות המומלצות לביצוע השוואה בין מחירי ביטוח רכב באינטרנט היא זו שמציע אתר בסטי – אתר ש'משדך' בין הלקוחות, מזמיני פוליסת הביטוח, לבין הסוכנים וחברות הביטוח. האתר מבטיח להציע לגולשים את ההצעות בצורה השקופה ביותר, כך שיוכלו להזמין את הביטוח הטוב ביותר עבורם: לא רק זה הזול ביותר, אלא זה שמתאים בדיוק לצרכיהם.

אתר בסטי הוא אתר להשוואת ביטוח רכב, שעושה זאת בצורה הפשוטה ביותר: נכנסים לאתר, מזינים כמה פרטים בסיסיים בהתאם לשאלות מנחות, ומקליקים על כפתור ההשוואה. בתוך זמן קצר תופיע לפניכם שורה של הצעות לביטוח רכב באינטרנט, וכל שנותר לכם הוא לבחור בזו המתאימה. בחרתם? תנו לקסם לקרות: חברת הביטוח שאת הפוליסה שלה בחרתם תיצור איתכם קשר בהקדם, ותמכור לכם את הפוליסה, בדיוק על פי הפרטים שהופיעו באתר bestie.

מעבר לנוחות ולמהירות של השוואת ביטוח רכב באינטרנט ורכישתו בצורה כל כך פשוטה, בחירת ביטוח באינטרנט תאפשר לכם גם להוזיל עלויות כיוון שלא תצטרכו לשלם על השירות של סוכן ביטוח שיתווך ביניכם לבין חברת הביטוח, וכן תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהצעות המחיר שמוצגות לכם אינן מוטות לטובת חברת ביטוח כזו או אחרת, כיוון שאתר בסטי אינו סוכן ביטוח ואינו חברת ביטוח, הוא פשוט מאפשר לכם לראות את כלל האופציות העומדות לרשותכם בצורה עניינית. אם לאחר השוואת מחירי הביטוח תרצו בכל זאת לדבר עם נציג טלפוני, תמיד תוכלו לעשות זאת טרם רכישת הביטוח. 

השוואת ביטוח רכב אונליין

השוואות בין פוליסות ביטוח רכב אונליין מחליפות באופן מוחלט את כל האופציות האחרות להזמנת ביטוח. שלא תטעו: גם היום אפשר להזמין ביטוח רכב בשיטות ה'מסורתיות', אך מדוע לעשות זאת? דרך הרשת אתם מבטיחים שהחברות יחפשו אתכם, ולא שאתם תצטרכו לחפש אותן. כמו כן, התהליך לבחירת הביטוח נמשך לפתע כמה דקות ספורות, במקום שעות רבות שבוזבזו בעיקר על המתנה חסרת תועלת.

אז איך תדעו באיזו חברת ביטוח כדאי לכם לעשות ביטוח לאוטו ואיפה תמצאו את המחיר הזול ביותר עבור ביטוח לרכב פרטי? עליכם לעשות סקר שוק. אך אל תיבהלו, זה לא מסובך ומסורבל כמו שזה אולי נשמע. השוואת ביטוחי רכב באינטרנט זו הדרך הכי מהירה ונוחה שיש כיום להשוות מחירים, ובאתר בסטי תוכלו לעשות זאת בכמה צעדים פשוטים. במחשבון הביטוח של האתר תתבקשו למלא מספר פרטים בנוגע אליכם ואל הרכב אותו תרצו לבטח, והמערכת החכמה תציג לכם תוך זמן קצר מגוון הצעות מחיר מהזולות ביותר והפופולריות ביותר שמציעות חברות וסוכנויות הביטוח, בהתאם לנתונים שהזנתם. באמצעות השוואת המחירים הנוחה שתוצג לכם, תוכלו לראות את הפירוט של כל ביטוח המוצע לכם, מה הוא כולל ואילו תוספות תוכלו לעשות בו בתוספת מחיר. תוכלו לשנות את נתוני החיפוש בזמן אמת, להשוות ביטוח חובה וצד ג' או ביטוח חובה וביטוח מקיף, תוכלו לסנן לפי פרמטרים שונים כמו שם חברת הביטוח, לשנות את סכום ההשתתפות העצמית ולבדוק האם מגיעה לכם הנחה בשל בעלות על רכב שני או נסיעה מועטה.

שימו לב כי מחירי ביטוח לאוטו משתנים מחברה לחברה ובהתאם לנתונים של המבוטח ורכבו, ובנוסף, המחירים מושפעים מגורמים כמו סכום ההשתתפות העצמית, גובה גבול האחריות בנזק לצד ג', שירותי דרך הכלולים בביטוח ועוד. 

אגב, גם חברות הביטוח עצמן מעדיפות, בדרך כלל, שתבצעו את חיפוש הביטוח דרך הרשת: חיפוש ביטוח רכב באינטרנט חוסך גם להן זמן רב, וגם כוח אדם (אותם אנשים שהיו אמורים לענות לכם כשתתקשרו, או להיפגש איתכם כשתגיעו למשרדים) – ולכן הן מעודדות השוואת ביטוח רכב באינטרנט, ואף מוכנות להציע הנחה בתמורה לכך.

השוואת ביטוח רכב אונליין - כך תורידו את מחירי הביטוח

לאחר שדיברנו על הדרכים למצוא ביטוח רכב זול ומשתלם ועל האופן שבו השוואת ביטוח רכב אונליין מחליפה את השיטה המסורתית ומתעלה עליה ביעילותה, הגיע הרגע לעבור לאחד היתרונות הגדולים ביותר של שיטה זו - מציאת ביטוח רכב זול ומותאם אישית בקליק. 

באתר בסטי, אתר השוואות הביטוחים הראשון והגדול ביותר בארץ, ישנם מספר פרמטרים שביכולתם להטות מחירי ביטוח הרכב מטה, לשדרג את חווית המשתמש בפלטפורמה חדשנית זו, ולהוביל אתכם לכל אותן הצעות ביטוח זולות ומשתלמות יותר. ריכזנו עבורכם חמישה מסננים חשובים שרצוי וכדאי להשתמש בהם בעת שמחפשים ביטוח רכב אונליין, כאשר השנה הביטוחית מתקרבת לסופה:

  1. השתתפות עצמית - ההשתתפות העצמית היא פקטור שמשפיע על מחירי ביטוח הרכב באופן ישיר. ככל שמחירה גבוה יותר כך עלות הפוליסה שלפניכם נמוכה יותר, ולהיפך. למרות זאת, יש נהגים שדווקא יעדיפו לרכוש פוליסה מעט יקרה יותר בתמורה לסיכוי לשלם פחות על ההשתתפות העצמית. אם אתם נמנים בין קבוצת נהגים זו תוכלו לדוג מבין הפוליסות המופיעות באתר את אלו שמגיעות עם השתתפות עצמית נמוכה, ולהגיע בקלות רבה יותר לפוליסה הנכונה בשבילכם.
  2. פופולריות בקרב גולשי האתר - כשצריך לקבל החלטה, על אחת כמה וכמה בנושא חשוב כמו ביטוח הרכב שלכם, חוכמת ההמונים יכולה מאוד לעזור, לכוון, למקד אתכם. עם בסטי אתם יכולים לסנן את תוצאות החיפוש לפי הצעות ביטוח מומלצות על ידי גולשי האתר (הצעות ביטוח המבוססות הפרטים שלכם כמובן). לפיכך, תגלו אילו הצעות ביטוח גולשים וגולשות עם מאפיינים דומים לשלכם אהבו, תקבלו קצת השראה, ותנווטו את דרככם לפוליסה הבאה שלכם.  
  3. רכב שנוסע מעט - מספר הקילומטרים שהרכב שלכם נוסע בשנה יכולים להקנות לכם הנחה! בבסטי יש פונקציה שבה תוכלו להזין את מכסת הקילומטרים של הרכב שלכם, לבחור מבין מספר אופציות קיימות, להוריד את מחירי הביטוח ולהגיע להצעות המתאימות לכם ביותר.
  4. רכב שני במשפחה - חברות ביטוח רבות כדוגמת הפניקס או מנורה מבטחים מעניקות הטבות לנהגים שמחזיקים ב-2 מכוניות, כי רוב הסיכויים שיש מכונית שנוסעת יותר ומכונית שנוסעת פחות, וכך מקטינים את הסבירות לתאונות. אם גם אתם מגיעים ממשפחה בעלת שני רכבים, זה יכול להועיל לכם בתחום הביטוח. עם בסטי תגיעו לכל אותן הצעות ביטוח מפתות ומעניינות ותבדקו מה מתאים לכם. יש חברות ביטוח המעניקות הטבה לנהגים שמבטחים את 2 המכוניות שלהם אצלן כך שמומלץ ''לרחרח'' קצת, לשאול את השאלות הרלוונטיות ולבדוק את כל האופציות העומדות לרשותכם.
  5. סינון לפי חברות ביטוח - באתר בסטי תבצעו סינון בין חברות הביטוח עצמן. תבחרו אילו חברות וסוכונויות ביטוח תהיו מעוניינים שיופיעו בתוצאות החיפוש, על מנת להבטיח שתתמקדו אך ורק בהצעות הביטוח של החברות שמסקרנות או מעניינות אתכם. 

למה לעשות השוואת מחירי ביטוח רכב אונליין?

השוואת ורכישת ביטוח רכב באינטרנט יכולה לחסוך לכם זמן מבוזבז של שיחות טלפון או הגעה פיזית לחברות ביטוח, היא מאפשרת לכם מקסימום נוחות כשאתם יכולים לעשות הכל מהמחשב הביתי שלכם ואפילו מהטפלון הנייד, היא מאפשרת לכם לעשות את כל הליך בחירת הביטוח בקצב שלכם, בלי לחץ ובלי השפעות חיצוניות או אנשי מכירות נלהבים שמאיצים בכם לקבל החלטה. באתר בסטי תוכלו לשנות את נתוני החיפוש שלכם בזמן אמת ולבחון מספר אפשרויות שונות מבלי להרגיש "נודניקים", תוכלו לראות את התמונה הגדולה, לקבל את כל המידע הרלוונטי ולהשוות בין חברות ביטוח שונות וסוגי ביטוח שונים ולקבל את ההצעות הכי משתלמות שקיימות ומתאימות לכם, ותוכלו לסמוך על התוצאות שהן ענייניות ולא מושפעות מאינטרסים של חברה זו או אחרת. 

לרוב, עלות ביטוח רכב באינטרנט תהיה משתלמת יותר מאשר לעשות ביטוח רכב באופן פרונטלי או בשיחת טלפון, ללא תשלום של עמלות לסוכני ביטוח או נציגי מכירות של חברת הביטוח. בנוסף, ניתן לעשות זאת מכל מקום ובכל זמן, מבלי להיות תלויים בשעות העבודה של חברות הביטוח והסוכנויות ובלי להיקלע למצבים של "טלפון שבור" בין המבוטח, חברת הביטוח והסוכן המתווך בין שניהם. אין צורך לעבור בין מספר אתרים של חברות ביטוח שונות על מנת לראות מה עלות ביטוח רכב בהתאם לנתונים שלכם ושל הרכב, מספיק להזין פרטים פעם אחת באתר להשוואת ביטוח רכב ולקבל תוצאות עם הצעות מחיר של מגוון חברות וסוכנויות, מה שיאפשר גם לחסוך זמן, גם כסף, וגם אפשרות לראות ממה באמת מורכב מחיר ביטוח לרכב, בלי שיעבדו עליכם, בלי שתשלמו על תוספות ועמלות שלא תדעו עליהן, ועם שקיפות מוחלטת של פירוט מחיר הביטוח אותו אתם מעוניינים לרכוש.

מהם היתרונות ברכישת ביטוח רכב באינטרנט?

חלק מהיתרונות שבהזמנת ביטוח רכב באינטרנט כבר ציינו כאן, אך כעת נרכז את כולם יחד, כדי שתבינו עד כמה מדובר בכלי עוצמתי, חשוב וחיוני לכל אחד:

  • חיסכון בזמן – תהליך שנמשך כמה דקות ולא יותר
  • נוחות רבה – עד כדי כך שאתרים חדישים, כדוגמת בסטי, מתאימים גם למי שהטכנולוגיה אינה הצד החזק שלו
  • השוואה נוחה, בתנאים שלכם – השוואת ביטוח רכב באינטרנט מבטיחה לכם הצגה נוחה מאוד של כל פרטי הפוליסה, בכל אחת מהחברות, ומאפשרת לכם להתעמק בהם כאוות נפשכם לפני הבחירה, בלי לחץ ובלי שעון שמתקתק
  • נגישות – אל אתרי השוואות המחירים אפשר להיכנס מכל מקום, בין אם אתם מול מסך המחשב בבית ובין אם מול מסך הסמארטפון. היום אפשר לבצע השוואה של ביטוח רכב באינטרנט מכל מקום שתרצו
  • הצעות משתלמות – כאמור, חברות הביטוח רכב מציעות לא פעם עסקאות משתלמות מאוד עבורכם, הלקוחות, דרך בחירת ביטוח רכב באינטרנט, משום שאפשרות זו חוסכת גם להן משאבים רבים.

אז איך זה עובד בתכלס?

בין אם אתם צריכים לעשות ביטוח חובה ובין אם תרצו להוסיף אליו ביטוח מקיף או ביטוח צד ג', תוכלו לעשות ביטוח רכב באינטרנט. אם אתם מרגישים שאתם לא מספיק בקיאים בתחום ביטוח הרכב, אל דאגה! זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. באתר בסטי תוכלו לקרוא על כל אחד מסוגי ביטוח הרכב הקיימים, היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, מה מכסה כל ביטוח, מתי כדאי לעשות כל אחד מהביטוחים ומה משפיע על מחירי הביטוח. לאחר שקראתם והכרתם קצת יותר לעומק את עולם המושגים של ביטוח הרכב, תוכלו להתחיל להשוות ולבחון איזה ביטוח תרצו לעשות לרכבכם, כך שגם תהיו מרוצים מהמחיר של הביטוח וגם תוכלו לנהוג בראש שקט מדאגות ולדעת שבמקרה של תאונה ונזקים נוספים, אתם מכוסים.

המערכת החכמה של אתר בסטי מאפשרת לבצע השוואת ביטוח רכב און ליין בין מגוון הביטוחים המוצעים בחברות הביטוח השונות בשוק, בהתאם לצרכים שלכם ולנתונים שאתם מספקים על עצמכם ועל הרכב אותו תרצו לבטח, וזאת על בסיס המידע שאוספת המערכת מחברות הביטוח וסוכני הביטוח הגדולים בתחום. התוצאות מוצגות בצורה קלה, מהירה, ברורה ועניינית ומשקפות את התמונה המלאה. התוצאות המוצגות לגולשים הן אובייקטיביות וניטרליות, ללא אינטרסים חבויים וללא העדפה של חברת ביטוח אחת על פני האחרת, וכך תוכלו למצוא את הביטוח התפור בדיוק למידותיכם.

יכול לעניין אותך גם: מה ההבדל בין ביטוח מקיף לצד ג'?