כל מה שחשוב לדעת על ביטוח רכבי יוקרה

אם יש לכם רכב יוקרה, רכב ביבוא אישי או רכב אספנות, או אם אתם מתכננים לרכוש אחד כזה, כדאי לדעת שבנוסף לסכומים הגבוהים שתצטרכו להוציא על הרכב עצמו, גם העלות של ביטוח רכבי יוקרה היא גבוהה הרבה יותר מביטוח של רכב פרטי רגיל, כך שמומלץ לקחת גם הוצאה זאת בחשבון. מה גם, שסביר להניח שאדם המחזיק ברכב יוקרתי, יבחר לעשות לו ביטוח מקיף ולא להסתפק בביטוח חובה או צד ג', כך שמראש זוהי בחירה בביטוח היקר ביותר מבין הביטוחים האפשריים. אז מה מכסה כל ביטוח ומדוע ביטוח רכבי יוקרה עולה יותר? התשובות לפניכם. 

סוגי ביטוחי ברכב

ביטוח חובה כל בעל רכב בישראל נדרש על פי חוק לעשות לרכבו ביטוח חובה. ביטוח זה נועד לתת כיסוי במקרה של תאונה בה נגרמו נזקים בגוף לנהג, לנוסעים ברכבו או להולכי רגל. ביטוח חובה מאפשר לקבל מימון של טיפול רפואי והוצאות רפואיות וכן פיצוי במקרה של אבדן השתכרות וכושר השתכרות. נסיעה ללא ביטוח חובה בתוקף נחשבת לעבירה על החוק שיכולה להוביל את הנהג לבית משפט, קנס כספי, מאסר או שלילת רישיון.

ביטוח צד ג' ביטוח זה הוא ביטוח רשות, שנועד לכסות מקרים של גרימת נזק לצד שלישי או לרכוש, כמו חניה, גדר וכד'. 

ביטוח מקיף גם זה ביטוח רשות וזהו ביטוח הרכב הנרחב ביותר שניתן לעשות כיום בישראל. ביטוח מקיף כולל בתוכו ביטוח צד ג', ובנוסף הוא נועד לתת כיסוי על גניבה, נזקים בשל תאונה, שריפה, נזקי טבע ועוד. פערי המחירים בין ביטוח מקיף בחברה אחת לעומת חברה אחרת, וכן בין ביטוח מקיף עבור רכב אחד לעומת רכב אחר, יכולים להגיע למאות ואף אלפי שקלים. בנוסף, יכול המבוטח לבחור להרחיב את הביטוח המקיף עם מגוון תוספות אפשריות, כמו כיסוי לנזקי רעידת אדמה, שירותי VIP, כיסוי שמשות מקוריות, ביטול השתתפות עצמית ועוד. גם התוספות הללו יהיו ככל הנראה יקרות יותר כשמדובר בביטוח רכבי יוקרה.

עלות ביטוח רכבי יוקרה

רכבי יוקרה, רכבי אספנות או רכבים ביבוא אישי, לרוב הינם בעלי ערך כספי גבוה מאוד ובעלות המגיעה למאות אלפי שקלים ואף מיליוני שקלים. מה גם, שפעמים רבות גם חלקי החילוף כמו למשל ראש מנוע עבור רכבים מסוג זה והאבזור שקיים בהם יקר ויוקרתי, ובמקרה של רכבי אספנות גם נדיר בנוסף לכל. בשל סיבות אלה, ביטוח רכבי יוקרה הוא יקר באופן משמעותי מביטוח של רכב רגיל. בנוסף, סביר להניח שאדם ששילם כל כך הרבה כסף על רכבו, לא יסתפק בביטוח אחר מלבד ביטוח מקיף, כיוון שהוא הביטוח היחיד שמכסה מקרים של גניבת רכב ותיקונים לנזקים שנגרמו לרכב. ברגע האמת, אם חלילה ייקלע המבוטח לאחד מהמצבים הללו וללא ביטוח מקיף, הוא עלול למצוא את עצמו עם הוצאות כספיות מרובות וגבוהות, שהפעלת ביטוח הרכב עשויה להקל עליהן משמעותית.

השוואת מחירי ביטוח לרכב יוקרה

הדרך הקלה והקצרה ביותר הקיימת כיום לעשות השוואת מחירי ביטוח מקיפה ואובייקטיבית ולמצוא ביטוח רכב באינטרנט היא באמצעות אתר בסטי. באתר זה תוכלו לעשות השוואת ביטוחי רכב בצורה מהירה ונוחה ולמצוא הצעת מחיר לביטוח רכב המתאימה לכם ביותר, הן מבחינת המחיר שלה והן מבחינת השירותים הכלולים בביטוח. כל שתצטרכו לעשות הוא להזין פרטים שלכם ושל הרכב שלכם למערכת החכמה של האתר, ומחשבון הביטוח של בסטי יעשה את שאר העבודה בשבילכם, יאסוף את המידע הביטוחי הרלוונטי ממגוון חברות הביטוח וסוכני הביטוח הקיימים בשוק ותוך זמן קצר יופיעו לפניכם מספר תוצאות עם הצעות המחיר הזולות ביותר והפופולריות ביותר, כך תוכלו לקבל את התמונה המלאה, להשוות בין ביטוחים שונים, לראות מה כל פוליסת ביטוח מציעה לכם, אילו שירותים נרחבים יותר תוכלו להוסיף וכמה זה יעלה לכם. לאחר שתראו את כל הפרטים הרלוונטיים לכם ותבחרו איזו הצעת מחיר לביטוח רכב תואמת את דרישותיכם וצרכיכם, תוכלו כעת לרכוש ביטוח רכב באינטרנט ולצאת לדרך בראש שקט מדאגות.