ביטוח חובה וצד ג' השוואת מחירים

על פי החוק בישראל, כל בעל רכב חייב לבטח את רכבו בביטוח חובה, אך איך תדעו אם כדאי לכם להוסיף גם את אחד מביטוחי הרשות לרכב? האם ביטוח חובה וצד ג' מספיק לרכב שלכם? מה ההבדל בין ביטוח צד ג' למקיף? ומתי מומלץ לעשות ביטוח מקיף על אף היותו היקר מבין הביטוחים? לפניכם כל התשובות לשאלות הללו ונוספות, שיעזרו לכם לבחור את הביטוח הנכון עבורכם.

ביטוח חובה וצד ג'

ביטוח חובה מכסה נזקי גוף שנגרמו בעקבות תאונה לבעל הרכב, לנוסעים ולהולכי רגל, הוא מאפשר לקבל מימון טיפול רפואי ופיצוי על אובדן השתכרות וכושר השתכרות. ביטוח חובה וצד ג' מכסה גם נזקים שנגרמו על ידי המבוטח לצד שלישי או לרכוש, כמו חנות, בית, חניה, גדר, עמודי חשמל וכד'. חשוב להדגיש כי ביטוח צד ג' אינו מכסה את הנזקים שנגרמו לרכבו של המבוטח אלא רק את הנזקים של הצד השלישי.

מה ההבדל בין ביטוח צד ג' למקיף?

רבים לא מבינים מה ההבדל בין ביטוח צד ג' למקיף ובאיזה מהם כדאי לבחור. אם כן, ביטוח מקיף כולל בתוכו ביטוח צד ג', ובנוסף הוא גם מכסה מקרים של גניבה של רכב, תאונה, שריפה, נזקי טבע כמו קריסת עצים והצפות ועוד. כאמור, הביטוח המקיף הוא הנרחב ביותר והוא מאפשר לבעל הרכב לנהוג בראש שקט כשהוא מכוסה מפני מירב מקרי הנזק האפשריים, אך בשל מחירו, נהגים רבים מעדיפים לא לעשות אותו. אז למי מומלץ במיוחד כן לשלם את המחיר ולעשות ביטוח מקיף? למי שמחזיק ברכב שנחשב לגניב או שמתגורר באזור מוכה גניבות ולמי שיש רכב יוקרתי או רכב שחלקי החילוף שלו יקרים, ובעיקר למי שמעוניין להימנע ממצב בו יקלע להוצאות כספיות גבוהות בגלל רכבו ומי שרוצה לדעת שיש לו למי לפנות במקרה הצורך. ביטוח חובה וצד ג' יכול לספק בעיקר בעלים של רכב ישן או רכב בעל שווי נמוך, כאלה שלא ישתלם לתקן אותם כיוון שעלות התיקון תהיה גבוהה משווי הרכב, וגם בעלי רכב עם חניה צמודה או סגורה שהסיכוי לגנוב משם את הרכב הוא קטן.

ביטוח חובה וצד ג' – השוואת מחירים עפ בסטי

על מנת לדעת אילו סוגי ביטוח רכב ביטוחים מתאימים לנתונים שלכם ושל הרכב שלכם כשאתם מעוניינים לעשות ביטוח חובה וצד ג', השוואת מחירים אונליין היא הדרך הטובה והמהירה ביותר לקבל אל מול עיניכם את מגוון האפשרויות העומדות בפניכם, כולל הצעות המחיר הזולות ביותר והפופולריות ביותר שמציעות חברות הביטוח והסוכנויות השונות. כך לא תצטרכו לבזבז זמן יקר על שיחות טלפון עם נציגי מכירות וסוכנים ולא תיאלצו למלא את הפרטים שלכם שוב ושוב באתר של כל חברת ביטוח על מנת לדעת מה יש לה להציע לכם.

באתר Bestie תוכלו להשתמש במחשבון הביטוח של האתר, כשכל שעליכם לעשות הוא לבחור בהשוואת ביטוח חובה וצד ג', להזין מספר פרטים עליכם ועל הרכב אותו תרצו לבטח (כמו מין הנהג העיקרי, גיל הנהג, ותק רישיון הנהיגה, סוג הרכב ושנת הייצור שלו, דגם הרכב ועוד), ותוך זמן קצר תקבלו מגוון הצעות מחיר שרלוונטיות למידע שהזנתם. התוצאות הינן אובייקטיביות, ענייניות וניטרליות וללא העדפה של חברת ביטוח אחת על פני אחרת. לגבי כל ביטוח שיוצג לכם, תוכלו לראות את פירוט המחיר והשירותים הכלולים בביטוח, מה סכום ההשתתפות העצמית, מה גבוה גבול האחריות בגרימת נזק לצד ג', אילו הרחבות ניתן לעשות בתוספת תשלום, אילו שירותים כולל הביטוח ופרטים חשובים נוספים.