מקיף + חובה
או
צד ג' + חובה

ביטוח מקיף לרכב  משווים וחוסכים!

הצעות מכל החברות המובילות ב-2 דקות!

הצעות מכל החברות המובילות ב-2 דקות!

  • לוגו כלל
  • לוגו הכשרה
  • לוגו הראל
  • לוגו הפניקס
  • לוגו מנורה
  • לוגו שומרה
  • לוגו שלמה ביטוח
  • לוגו שירביט
  • לוגו ביטוח חקלאי
  • לוגו איילון
  • לוגו מגדל
מהו ביטוח מקיף?

ביטוח מקיף נועד לכסות נזק שנגרם מסיבות שונות, כגון: תאונה, גניבה, שריפה, הצפה, נזקי טבע וכדומה. למעשה, מדובר בשני ביטוחים, שיחד יוצרים חבילת כיסוי המאפשרת לך להיות רגוע גם בנוגע לרכושך וגם בנוגע לרכוש של הצד הנפגע (צד ג').

ביטוח מקיף לרכב כשמו כן הוא – הכיסוי הביטוחי הרחב ביותר שניתן לרכוש, ולכן מחירו בדרך כלל נוטה להיות גבוה יותר משל פוליסת ביטוח החובה או צד ג'. ביטוח מקיף יכול להגיע בצורתו הבסיסית עם כיסויים למקרים שצוינו לעיל. אך באותה מידה ניתן להוסיף כיסויים בתשלום נוסף כמו ביטול השתתפות עצמית, כיסוי שבר מראות ופנסי הרכב או כיסוי להגנה משפטית. הפוליסה בצורתה הבסיסית פחות או יותר זהה בכל חברת ביטוח. המשתנה העיקרי הוא היקף הכיסויים והמסלולים שניתן לבחור ולהצטרף אליהם כחלק מתוכנית ביטוח מקיף לרכב.

טובים השניים: מהם סוגי הביטוחים שמהם מורכב הביטוח המקיף?

ביטוח רכוש עצמי – מבטיח כיסוי עבור נזקים לכלי הרכב המבוטח במקרים של תאונה, גניבה, חבלה, שריפה או נזקים דומים, בהם גם נזקי טבע.

ביטוח צד ג' – ביטוח האחריות של בעל הרכב לנזקים שנגרמו לרכוש של צד שלישי על ידי הרכב המבוטח. לדוגמה, במקרה בו הרכב המבוטח פגע ברכב אחר או ברכוש, יכסה הביטוח את הפיצוי לנפגע התאונה שלא באשמתו, ויחסוך לנהג הפוגע את הצורך לשלם מכיסו את הפיצוי, שיכול להגיע לסכומים גבוהים ביותר.

ביטוח מקיף - מהם הפרמטרים שמשפיעים על מחיר הביטוח

מחירי הביטוחים המקיפים המוצעים מורכבים ממספר רב של גורמים כגון:

  • נתוני הנהגים – גיל, ותק רישיון נהיגה, עבר תעבורתי, מספר הנהגים הרשאים לנהוג ברכב, מספר תביעות בשנים האחרונות ועוד.
  • סוג הרכב.
  • סוג השירותים הנלווים, כגון: שירותי גרירה, קבלת רכב חלופי בעת תקלה ברכב, החלפת שמשות, הגנה משפטית לאחר תאונה ועוד.
  • גובה השתתפות עצמית של המבוטח בשיעור מסוים, במקרה של תביעה. בדרך כלל, ככל שההשתתפות העצמית גבוהה יותר, מחיר הביטוח נמוך יותר (ולהפך).
  • מאפייני הנהיגה – קילומטרים בשנה, אופי הנהיגה (מאפיין משמעותי בשנים האחרונות).

כל חברת ביטוח בונה לעצמה מודלים סטטיסטיים מורכבים, המסייעים לה לקבוע את מחירי הביטוחים.

בכל חברת ביטוח יושבים בעלי מקצוע בשם אקטוארים והעבודה שלהם היא לאסוף ולבדוק סטטיסטיקות, ולבצע הערכת סיכונים למקרי ביטוח שונים ומגוונים. לצורך כך הם משתמשים בשיטות וכלים בתחום המתמטיקה, הסטטיסטיקה, הכלכלה ולעיתים גם מדעי המחשב. בהתאם לממצאים המתקבלים הם מסוגלים לקבוע אילו רכבים משתלם יותר לבטח. מסיבה זו, יש מצבים בהם חברת ביטוח אחת יכולה להיות אטרקטיבית במחיר לרכבים ולנהגים מסוימים, ואילו חברה אחרת – לרכבים ולנהגים אחרים. לכן, יכולים להיות הבדלים משמעותיים בין מחירי הביטוחים של החברות והמשווקים השונים.

השוואת ביטוח רכב: ביטוח שתפור למידותיך

מחיר הביטוח המקיף מורכב ממשתנים רבים כגון: ותק רישיון הנהיגה, שווי הרכב, פופולריות הרכב בקרב גנבים, תביעות קודמות, מחירי חלפים, גיל הרכב, מספר הקילומטרים, גילאי הנהגים שצפויים לנהוג ברכב ועוד. לכל משתנה יש השפעה על המחיר. חשוב למלא את הפרטים הרלוונטיים עבורך, כדי לקבל את ההצעה המתאימה והזולה ביותר לך. bestie הוא אתר השוואה אובייקטיבי (אגריגטור חכם), המאפשר לך לציין בדיוק מה מתאים לך, לקבל את כל ההצעות, להשוות בניהן ולרכוש את זו המתאימה לך, כך שלא תשלם על מה שאינך צריך.

מגיע לך את ה-bestie!

פעם, בשביל לקבל את המחיר הטוב ביותר, צריך היה להתקשר למספר מציעים, לשוחח בטלפון עם נציג/סוכן ולהתמקח כמו בשוק. היום, בכמה קליקים בודדים ברשת, ניתן לערוך סקר שוק מקיף ולקבל את ההצעה שהיא ה-best בשבילך. בזכות התחרות בשוק, ל-bestie אפשרות לקבל את המחירים האטרקטיביים ביותר בדרך הקלה ביותר. מהיום, באפשרותך להשוות לא רק את ההצעות אלא גם את מחירי ההרחבות ואת מחירי ההשתתפות העצמית.

השוואת ביטוח מקיף - איך מוציאים את הביטוח הטוב ביותר עבורך?

בשוק הביטוח בישראל פועלות לא פחות מ-17 חברות וסוכנויות ביטוח. נהג שמחפש הצעת ביטוח מקיף בשיטה המסורתית יתקשה מאוד לכסות את כולן ורוב הסיכויים שלא ידע כלל שבתוך ים חברות הביטוח והסוכנויות יש חברה שעבורה הכי משתלם לבטח דווקא את הרכב שלו. לכן, עריכת השוואת ביטוח מקיף לרכב היא כלי חיוני ופשוט לשימוש, שעוזר למפות את רוב חברות הביטוח בארץ. כך ניתן להגיע בכמה קליקים בודדים על העכבר להצעות ביטוח מקיף וחובה משתלמות, ממוקדות, מותאמות באופן אישי לנתוני הנהג וכלי הרכב שלו.

Bestie הוא אתר השוואות ביטוח הראשון בישראל המבוסס על אגרגטור חכם ויעיל. Bestie אינו סוכנות או חברת ביטוח, מה שמאפשר לו להציג תוצאות אובייקטיביות ללא הטיות וללא אינטרסים.

בזכות המערכת החכמה, ניתן לשנות את מאפייני החיפוש בזמן אמת, בהתאם לצרכים שלך. המערכת תציג את פריטי המידע התואמים לדרישותיך בצורה מהירה, קלה וידידותית.

תוכלו להשתמש במסננים נוספים באתר כדי למקד את תוצאות החיפוש ולמצוא בדיוק את הצעת ביטוח מקיף לרכב שאתם והרכב שלכם הכי צריכים. תוכלו לסנן את תוצאות החיפוש באתר לפי אלמנטים כמו השתתפות עצמית נמוכה – כך שבסטי יציג לכם רק הצעות ביטוח עם השתתפות עצמית נמוכה, או לבחור להציג רק את ההצעות הפופולריות ביותר.

בנוסף יש פרמטרים שמעניקים הנחה בביטוח הרכב שניתן להגדיר בעמוד תוצאות החיפוש, כמו רכב שנוסע מכסת ק"מ מסוימת בשנה, רכב שני במשפחה, רכב שומר שבת או חברי קיבוץ. כך תגלו הצעות ביטוח מקיף לרכב עם פרמיה זולה יותר ומאפיינים שמתאימים יותר לפרופיל האישי שלכם ושל הרכב אותו אתם מעוניינים לבטח. ברגע שתמצאו מספר הצעות ביטוח מקיף לרכב שמעניינות אתכם, תשאירו לבסטי את השאר. מנוע החיפוש שלנו כבר יעשה את שאר העבודה, ישווה עבורכם בין ההצעות השונות במהירות ויעילות, יחסוך לכם זמן יקר וכאב ראש – ויעזור לכם להגיע להצעה הטובה ביותר בשבילכם.

מעולם לא היה קל יותר להשוות!

איך זה עובד?

  • 01

    עונים על כמה שאלות

    רק שאלות שיעזרו לנו לתת לך את ההצעות הכי משתלמות

  • 02

    מקבלים הצעות מכל החברות

    רק שאלות שיעזרו לנו לתת לך את ההצעות הכי משתלמות

  • 03

    בוחרים את ההצעה הכי משתלמת

    רק שאלות שיעזרו לנו לתת לך את ההצעות הכי משתלמות

עוד סיבות להשוות אצלנו

  • ביטוח רכב - בסטי השוואת ביטוחים

    אנחנו בבסטי מאמינים שהשוואת ביטוח רכב באינטרנט צריכה להיעשות באופן שקוף ומבלי אינטרסים חבויים. אצלנו כל המידע מוצג בשפה קלה, עניינית ונוחה מאוד להבנה.

  • כדור הארץ - בסטי השוואת ביטוחים

    בסטי מייעל לכם את הזמן ומאגד את כל ההצעות במקום אחד. כך תוכלו לבצע השוואת מחירים בפשטות, ומינימום מאמץ וזמן מצידכם!

  • מטבעות - בסטי השוואת ביטוחים

    בסטי הוא מנוע דיגיטלי שמאפשר לך להתמצא בקלילות בתוך עולמות הביטוח ולמצוא עבורך את הביטוח שיהיה תפור למידותיך במחיר המשתלם ביותר.

שאלות נפוצות על ביטוח רכב

  • ישנם בישראל שלושה סוגים של ביטוח רכב, כשהראשון הוא ביטוח חובה, אותו חייב כל בעל רכב לעשות על פי חוק. נהיגה ללא ביטוח חובה בתוקף הינה עבירה על החוק שעלולה להוביל לקנס, שלילת רישיון ואף מאסר, ולא ניתן לעשות טסט לאוטו ללא ביטוח חובה. ביטוח מסוג זה נועד להגן על המבוטח במקרה של תאונה עם נזקים בגוף שנגרמו לו, לנוסעים ברכבו או להולכי רגל. ביטוח חובה מאפשר לקבל פיצויים על אובדן השתכרות וכושר השתכרות ולקבל מימון של טיפולים רפואיים והוצאות רפואיות ללא צורך להוכיח מי האשם בתאונה.

    ביטוח צד ג' הוא ביטוח רשות, אותו ניתן להוסיף לביטוח החובה. ביטוח מסוג זה נועד לתת כיסוי למקרה בו גרם המובטח נזק לבעל רכב אחר או לרכוש, כמו חניה, גדר, חלונות ראווה של חנות, קירות של בית, עמוד חשמל וכד'.

    ביטוח מקיף גם הוא ביטוח רשות, וכשמו כן הוא, ביטוח רכב המקיף והנרחב ביותר שניתן לעשות. ביטוח מסוג זה כולל בתוכו ביטוח צד ג', ובנוסף הוא נועד גם לתת כיסוי למקרים של נזקי רכוש בעקבות תאונה, גניבה, שריפה, נזקי טבע כמו הצפות, שלג או קריסת עמודי חשמל. ביטוח זה כולל לרוב גם רכב חליפי, שירותי גרירה והוצאות משפטיות, וניתן לעשות תוספות והרחבות לביטוח בתשלום נוסף.

  • אתר בסטי הוא אתר להשוואת ביטוחים שמבטיח להציג לכם תוצאות עדכניות, אובייקטיביות, ניטרליות ונטולות אינטרסים, תוך זמן קצר. המערכת החכמה של האתר מבוססת על אגרגטור, שהוא למעשה מנוע לחיפוש, איסוף ומיון מידע ממקורות שונים ברחבי האינטרנט.

    במחשבון הביטוח של האתר תתבקשו להזין מספר נתונים עליכם ועל הרכב אותו תרצו לבטח, כמו גיל הנהג, מספר הנהגים שצפויים לנהוג ברכב, מין הנהג, סוג הרכב, שנת הייצור של הרכב, אם היו לנהג תביעות ביטוח רכב בשנים האחרונות, האם הרכב משועבד ופרטים נוספים.

    לאחר שקלטה המערכת החכמה של בסטי את הנתונים שלכם, היא אוספת את המידע הביטוחי מאתרי האינטרנט של חברות וסוכנויות הביטוח ומציגה לכם תמונה מלאה של הצעות המחיר הזולות ביותר והפופולריות ביותר הרלוונטיות עבורכם, בצורה ברורה, עניינית ופשוטה. בנוסף, ניתן לשנות בזמן אמת את נתוני החיפוש ולסנן את התוצאות לפי חברות ביטוח ופרמטרים אחרים.

    ההשוואה המקיפה שעושה עבורכם האתר חוסכת לכם זמן יקר על סקר שוק בין החברות והסוכנויות השונות, וכן מציגה תמונה מלאה של ביטוחי הרכב שעומדים לרשותכם, כשלגבי כל ביטוח רכב ניתן לראות את ההרכב של המחיר, מה סכום ההשתתפות העצמית, אילו שירותים כלולים בביטוח ואילו תוספות ניתן לעשות בתשלום נוסף.

  • ישנן חברות ביטוח המציעות מסלולי ביטוח רכב לפי קילומטראז', כך שתקבלו הטבה אם תיסעו מעט או אף תוכלו לשלם רק לפי השימוש ברכב. לא נהגתם? לא שילמתם!

שאלות נוספות